Ons zoontje is sinds gisteren 10 maanden oud en had in het begin veel moeite met brood eten, veel kokhalzen en spugen. Toen even een korte pauze genomen en vanaf dat hij 8 maanden is bieden we het weer dagelijks aan.
Nu blijft het een moeizaam iets, en ik heb dus geen idee of dat zo “hoort” 🤣 Het duurt een uur om er een broodje in te krijgen, halverwege begint hij onrustig/ongeduldig te worden en dan krijg ik er helemaal niks in… Het kost mij veel tijd (het liefst geef ik 2 broodjes op een dag, dus dan zit ik minimaal 2 uurtjes en daarnaast ook nog het fruit en groente. Dus totaal zit ik denk ik 2,5 a 3 uur te voeren🥲)
Hij blijft veel hoesten, kokhalzen en kauwt soms eeuwig. Ik snap dat het een proces is hoor, maar hij groeit niet goed en het CB blijft aandringen dat hij meer koolhydraten nodig heeft, en dus 2 broodjes op een dag nodig heeft. Ze willen ook dat ik ‘s morgens brood ga aanbieden maar op mijn werkdagen heb ik daar simpel gezegd geen tijd voor. 6:10 gaat de wekker, dan klaarmaken, 6:45 wakker maken en fles erin en om 7:30 de deur uit. Hoe moet ik daar nou nog een uur aan brood geven tussen plannen?!
Heeft er iemand tips? Of is het normaal dat het allemaal zoveel tijd kost en wordt het dan maar gewoon 5:10 opstaan? Help🥲