Hoi allemaal,
Ik zit even met het volgende.. Mijn zoontje is nu 9 maanden oud en sinds dat hij 7 maanden is ongeveer zijn we gestart met het geven van een broodje tussen de middag. Eerst kaal, daarna met boter in de wangzak en nu gewoon in de mond. We doen er boter, pindakaas, spread oid op.
Alleen ik ben als de dood voor het kokhalzen. Dit doet hij dan ook geregeld als hij een broodje in z'n mond heeft. Ik geef geen mini stukjes maar normale grootte. Halve postzegel ongeveer!
Ik zit al met spanning aan tafel voordat ik überhaupt broodje heb gegeven! Hij vindt het namelijk wel ontzettend lekker maar ik durf het gewoon niet. Ik schiet in de paniek als hij kokhalst, terwijl ik weet dat dit een normaal reflex is.
Ik vind het zo sneu voor hem dat ik zo bang ben, anders had ik ook wel rapley stukjes willen geven maar ik durf het echt niet.
Is er iemand anders die dit met mij kan delen? Hoe doen jullie dit? Wat geven jullie je kindje nu en hoe gaat het geven van broodjes? Hebben jullie tips?:) Is het heel erg als hij 1 of 2 dagen per week bijvoorbeeld pap krijgt van mij en de rest van de week broodje bij opvang/opa en oma/ papa? Zodat ik het misschien nu nog niet hoef te geven?
Ik hoor graag 🩵