13 Reacties

7 maanden geleden

Pindakaas, appelstroop, dadelstroop, smeerkaas, boter. Verder kom ik ook niet 🫢.

7 maanden geleden

Geprakte avocado en aardbeien of beleg van de Kleine keuken

7 maanden geleden

Appelstroop, geprakte avocado of bio groentespread voor baby’s van de AH ☺️

7 maanden geleden

Ik doe ook wel eens huttenkase op zijn brood, dit is wat zuurder ipv al dat zoete broodbeleg

7 maanden geleden

Pindakaas, zuivelspread, geprakte avocado, kipfilet, geprakte banaan, kalkoenfilet, hüttenkase en humus

7 maanden geleden

Koemelkvrij dus vegan Philadelphia roomkaas. Zoet en pindakaas houd ze niet van dus dit is de hit. Soms gaat geprakte avocado er ook wel in, soms niet. Boter hetzelfde. Wil binnenkort zelf humus maken, of iemand moet naturel humus weten zonder mega veel knoflook erin?! 🙈

7 maanden geleden

Banaan, boter, smeerkaas, pindakaas en heeeeel af en toe een klein beetje smeerworst

7 maanden geleden

Geprakte avocado, pindakaas vindt ze niet zo lekker, boter, hummus doen ze op de opvang idd. Smeerkaas of smeer leverworst

7 maanden geleden

Hier ook niet veel variatie heb ik de indruk. Geprakte banaan. Pindakaas. Een gebakken eitje. Geprakte aardbei is een groot succes. Avocado is geen succes en hummus ook niet.

7 maanden geleden

Ik heb begrepen dat smeerkaas en leverkaas en leverworst niet mag ivm de teveel aan vitamines en zouten in bewerkt vlees. Nou vind ik iedere dag jam appelstroop of spread ook niet lekker dus doe ik het toch af en toe ze lust namelijk geen avocado, pindakaas of humus

7 maanden geleden

Reactie op AngelaRaymonMaikel

Ik heb begrepen dat smeerkaas en leverkaas en leverworst niet mag ivm de te ...
Vandaag nog gevraagd aan de kinderarts; mag wel, een dun laagje was niks mis mee gaf ze aan :) Hier vaak brood zonder beleg, of geroosterd met wat boter, of soms dan vega paté

7 maanden geleden

Vega paté van kips Fruitspread peer/framboos Smeerkaas eru kids Zuivelspread Jam zero Pindakaas Kleine keuken fruit/groente spread Appelstroop En wraps vind hij ook erg lekker als afwisseling af en toe, met bijvoorbeeld zuivelspread en kipfilet plakjes (bij toeval achter gekomen toen hij het van mij afpakte🤣) Alles met mate natuurlijk, ben me bewust van suikers en zouten

7 maanden geleden

Ei met avocado.