M’n zoontje zit 1 ochtend per week op de opvang en daar heeft hij van een vriendje het woord piemel geleerd. Nu horen wij dus al dagen het woord in huis maar meneer gaat het nu ook buiten roepen en gister zelfs in de supermarkt luidkeels.
Ik schaam me hier voor en ik heb op veel manieren geprobeerd uit te leggen dat het ongepast is. Maar hoe meer ik er over zeg hoe grappiger hij het vind.
Wat moeeett ik hier mee?! Zijn er nog meer brutale kindjes hier?🫠🫠