14 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even

2 jaar geleden

Yoyo babyzen? Aangezien je kindje eigenlijk ook nog te klein is voor een buggy en deze goed in de ligstand kan.

2 jaar geleden

Ik heb van mij zus haar oude buggy gekregen, ik zal ff opzoeken welke dat is. Zij had die in een (losse aan te haken) fietstas aan de bakfiets mee en ging altijd mee op vliegvakantie voor haar kinderen. Heb hem zelf nog niet in gebruik.

2 jaar geleden

Yoyo babyzen? Aangezien je kindje eigenlijk ook nog te klein is voor een bu ...
Ja hier hoor ik ook goede verhalen over!

2 jaar geleden

Deze hebben wij. De gb pocket.

2 jaar geleden

Thanks alvast! Vanaf 9 maanden kan een kindje toch wel in een buggy?

2 jaar geleden

Joolz aer plus 😍 in december meegenomen en kon mee in het vliegtuig. Met 1 hand open te vouwen en ligstand. Beste aankoop!

2 jaar geleden

Reactie op MiekjeS88

Joolz aer plus 😍 in december meegenomen en kon mee in het vliegtuig. Met 1 ...
Toevallig gisteren bekeken bij babypark, prachtig ding! Maar best duur vond ik😭 denk je dat die in een fietstas past?

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1007

Toevallig gisteren bekeken bij babypark, prachtig ding! Maar best duur vond ...
Ja, had eerst een goedkopere en amper gebruikt, dus uiteindelijk was ik goedkoper uit geweest als ik deze in eerste instantie had gekocht 🤣😭 past niet in een fietstas denk ik!

2 jaar geleden

Maxi cosi lara 2

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1007

Thanks alvast! Vanaf 9 maanden kan een kindje toch wel in een buggy?
Als ze zelfstandig goed stevig kunnen zitten wel

2 jaar geleden

Maxi cosi lara 2
Deze hebben wij ook voor extra buggy (als de grote niet kan). Met 1 hand makkelijk inklappen en 1 zwiep weer rechtop. Ligstand kan volledig plat, dus wij gebruiken hem nu ook al tussendoor. Mag mee in het vliegtuig. Ik kon hem op z'n kant in een fietstas doen. Fietstas kon dan alleen niet meer dicht. Dus ik ben hem vervolgens achterop de fiets gaan doen met zo'n bagagespin. Ging prima, lichte buggy namelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Meez

Deze hebben wij ook voor extra buggy (als de grote niet kan). Met 1 hand ma ...
Ja en door de schouder-strap kan je m eventueel ook nog iver je schouder dragen. Heel fijn ding, zacht prijsje. En idd de volledig platte stand is ideaal ♡

2 jaar geleden

Ja en door de schouder-strap kan je m eventueel ook nog iver je schouder dr ...
Oh dit klinkt top en zag inderdaad dat die prijs wel goed te doen is! Dankjulliewel!