7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben ermee gestopt vanaf 8 maanden. Ze was toen al een poosje langer en zwaarder dan 70cm en 7,5 kg. Maar ik deed het een beetje op gevoel en stopte toen ik merkte dat ze die buikband zelf los ging trekken

2 jaar geleden

Merkte trouwens qua geborgenheid geen verschil bij mijn dochter. Ze sliep ook prima toen we de buikband niet meer gebruikten.

2 jaar geleden

Reactie op Keepondreaming

Merkte trouwens qua geborgenheid geen verschil bij mijn dochter. Ze sliep o ...
Aaahw okee!! Ja die van mij is nu ermee aan het spelen dus misschien dat we het ook maar achterwege laten. Qua geborgenheid weet ik niet of het hier effect heeft. Kom ik snel genoeg achter haha

2 jaar geleden

Wij gebruiken hem bij ons zoontje van 8 maanden nog steeds. Hij is 70 cm maar de slaapzak is zonder buikband veels te groot en gevaarlijk voor hem. Zijn hoofdje kan gemakkelijk door het gat. Ons zoontje is lang maar heel smal en weegt net 7 kilo. Denk dat wij hem echt wel langer gaan gebruiken dan tot 9 maanden. Wij maken de klittenband vast op zijn rug zodat hij niet aan de band kan gaan trekken ( hij slaapt altijd op z'n rug en rolt niet in bed)

2 jaar geleden

Reactie op JuliaL

Wij gebruiken hem bij ons zoontje van 8 maanden nog steeds. Hij is 70 cm ma ...
Oh ja klittenband op z鈥檔 rug slim!! Die van mij is wel zwaarder dan 7 kilo hahah en beetje boeli dus denk dat niet te groot is voor hem nu

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 7 maanden begon hem ook los te trekken en ermee te spelen haha. Overigens is hij ookal bijna 9 kilo en langer dan 70 cm. Ik deed het sowieso niet voor geborgenheid!

2 jaar geleden

Reactie op elinlag

Mijn zoontje van 7 maanden begon hem ook los te trekken en ermee te spelen ...
馃ぃ haha. Nee ik ga gewoon ff kijken hoe het is zonder. Nu gaan de nachten ook op en af dus zoveel verschil zal het niet maken ben ik bang haha