8 Reacties

11 dagen geleden

Ik zie niet zo goed waar je op duidt.. sorry

11 dagen geleden

Reactie op Annaa90

Ik zie niet zo goed waar je op duidt.. sorry
In het midden van dr hoofdje — boven de ooiervaarsbeet

11 dagen geleden

Misschien ligt het aan mij maar ik zie echt niks 🙈 denk omdat de foto is geknipt.. ik zie geen diepte of perspectief.. even het CB vragen?

11 dagen geleden

Ik zie ook niks..

VRIEND

10 dagen geleden

Ik zie wel een bult maar zou er niet gelijk het ergste van denken.. misschien hoofd gestoten in dr bed of box? Ff aankijken,als het over 2 weken niet weg is of in de tussentijd erger wordt, zou ik ff langs de huisarts gaan. Bij CB weten ze over medische zaken vrij weinig is mijn ervaring

10 dagen geleden

Mijn dochter heeft een soortgelijk bult op haar voorhoofd. We hebben hiervoor een echo in het ziekenhuis gehad en het blijkt een onderhuidse aardbeienvlek te zijn. Ze heeft er ook een op haar rug, die is wel ‘bovenhuids’ 🍓

9 dagen geleden

Reactie op Cha-

Mijn dochter heeft een soortgelijk bult op haar voorhoofd. We hebben hiervo ...
Oh dat kan natuurlijk ook nog… lijkt dat hier ook op? Ga dinsdag naar de ha. Ben benieuwd

8 dagen geleden

Reactie op babe '21

Oh dat kan natuurlijk ook nog… lijkt dat hier ook op? Ga dinsdag naar de ha ...
Ja, ik denk het wel. Al is dat via de foto wel wat lastig te zeggen. Bij mijn dochter voelt het als extra vetweefsel (zacht). Ik was in eerste instantie ook bang dat de voorste schedelnaad te snel dichtgroeide, maar doordat ik niets hards voelde, stelde me dat ook weer een soort gerust