9 Reacties
5 maanden geleden
Hier ook een niet heel makkelijker slaper.
Ik heb een deryan tentje gekregen op mijn babyshower. Niks voor mij... iedere keer als je naar je kindje moet moet je de rits open maken met bijbehorend geluid, maakt mijn kindje alleen maar meer wakker. Voordeel is wel heel licht en klein om mee te nemen.
Ik heb toen besloten om een bedje te kopen, voor bij vriendinnen, familie, autovakanties enz, dan is dit zijn 2de eigen bedje wat mij al veel vrijer maakt in waar ik heen wil. Hij slaapt daar (in het bedje/andere omgeving) wat korter als normaal, bijv 1u ipv 1,5u maar dat is goed genoeg. Nadeel wel van campingbedjes is dat het zwaar is om mee te nemen, het matrasje stelt niks voor dus daar heb ik zelf wat bij besteld. Dus ook die nog mee zeulen, maargoed als ik daardoor een dag weg kan, al is t naar een vriendin, prima. Snachts slaapt hij het nachtje er gewoon in door.
5 maanden geleden
Wij hebben een deyran tentje en vinden hem perfect. Gebruiken hem bij mijn ouders als we daar zijn (meerdere keren per week) en als mijn moeder oppast (1 dag in de week). Zodat er niet ergens een bedje in de weg staat. Mijn moeder gebruikt hem op hun slaapkamer op bed. Als we er zelf zijn heeft ze een kamertje boven en leggen we hem op de grond. Gaat allebei prima en ze vind het heel knus volgensmij.
We leggen haar altijd slapend weg en ze wordt verder niet wakker van de rits oid. Wel is hij vrij laag als ze wakker wordt en gaat zitten (wat ze dan gelijk doet). Maar dat is ze gewend en vind ze verder niet erg geloof ik.
Vind het zelf vooral fijn dat hij gelijk wat afsluit van prikkels en een knus gevoel geeft. Hierdoor is het ook gelijk een eigen "kamertje" in de nieuwe kamer. En hij is echt klein opgevouwen, dus van de zomer gaat hij ook mee naar het strand.
5 maanden geleden
Wij hebben deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-baby-luxe-campingbedje-inclusief-zelfopblaasbare-matras-caramel/9300000148980776/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000148980776&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6uWyBhD1ARIsAIMcADqB8KWswoMiiFfymMBODsvalKa1b17AYQ8BRl0K1g7g1N4oJTF4Dy8aAhjzEALw_wcB
Maar als je niet wil dat ze wakker worden van de rits zou je ook voor de box variant kunnen kiezen, die heeft het gat bovenin.
https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-babybox-campingbedje-baby-tentje-cream/9200000002015721/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000002015721&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6uWyBhD1ARIsAIMcADovt5ZXWlschlnL0x_sPauM9vDZzK8vxIx8xxReCjSHqeWOcg0kqFoaAhp8EALw_wcB
Oh en, vond ik erg fijn voor vakanties, afgesloten voor muggen!
5 maanden geleden
Reactie op Thamara80
Is het dan niet te koud als die op de grond staat ?..
Is inderdaad wel een dun matrasje maar hij staat hier op vloerbedekking. Als we op vakantie gaan (met de caravan) staat hij straks op een matras of de kussens van het bankdeel wat plat kan. Zou hem inderdaad niet op een koude vloer leggen, maar een (wollen)dekent ertussen en dan kan het denk prima.
Het is een zelf opblaasbaar matrasje, ik had er vroeger zelf ook een en dat slaapt best goed. Ze hebben ook geen dik matras nodig want ze zijn ook niet zwaar.