Heeft er iemand hier last van en wat doe je aan de klachten? Inmiddels heb ik een brace maar mijn hand is sloom en voelt zwaar. Het trekt door tot mijn elleboog.
Helaas heb ik het ook. Het slapen met de spalk werkt bij mij goed. Het is ook belangrijk dat er versteviging in zit zodat je pols niet kan bewegen. Bij mij begint mijn andere arm helaas ook al.
Ik heb dit ook in mijn zwangerschap gehad. Ben naar de handpols kliniek gegaan. Daar een injectie gekregen en ben al 4 weken pijn vrij. Inmiddels 29 weken zwanger
Mij werd veel water drinken en bleekselderij eten of brandnetel thee geadviseerd door de verloskundige. Ik ben uiteindelijk alleen meer gaan drinken en ervaar nu minder klachten.
Heel herkenbaar en ik volg even mee.
Zelf vanaf week 29 (nu 32wkn) erg veel last van,wordt iedere nacht wakker vd pijn in mijn handen/onderarmen. Zo naar dit馃ゴ
Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap gehad. Het is sowieso belangrijk om veel water te drinken. Daarnaast is rouwe knoflook en bleekselderij vochtafdrijvend waardoor de zenuwen die klem zitten (die carpaal tunnel syndroom veroorzaken) weer ruimte krijgen en de pijn af zal nemen. Het is super goor rauwe bleekselderij en knoflook maar het helpt.
Ik heb hier ook veel last van! Slaap elke nacht met een brace.. zonder brace is niet meer te doen!
Ook trekt het bij mij idd soms door richting ellebogen, maar wat ik van veel mensen hoor.
Is dat het na de bevalling snel weer over is! Dus daar blijf ik van harte op hopen馃馃馃