38 Reacties

2 jaar geleden
Er is een berekening voor je leeftijd. Ik ben momenteel 21 en volgens deze kalender 23 dus het is niet altijd een jaar (ook al ben ik over 10 dagen jarig). Ik weet trouwens niet of ik moet uitgaan van het precieze termijn dat ik nu ben en dan helemaal terugtellen of er nog twee weken bij op moet tellen, want ze zeggen op de dag van bevruchting. Het scheelt bij mij tussen eind september en begin oktober en dat zou dus een jongen of een meisje kunnen zijn.. weet jij waar ik vanuit moet gaan? 🤣 als ik kijk naar bevruchting zelf denk ik dat ik moet uitgaan van hoe oud het kindje nu is en niet het termijn dat ik zwanger ben en dus die 2 weken erbij optellen, maar dat komt uit op 4 oktober ongeveer. Ik ben momenteel 12+3. Wat denk jij?

2 jaar geleden
Bij mij zou het dan nu een jongen moeten zijn... Bij mijn dochter van nu bijna 2 klopte dit echter niet 😂

2 jaar geleden
Er is een berekening voor je leeftijd. Ik ben momenteel 21 en volgens deze ...
Haha nee geen idee waar je dan vanuit moet gaan 🤣 kwam het online tegen en heb het zo letterlijk gekopieerd 🤪
Is ook meer voor de fun net zoals vele bakerpraatjes. Vond het meer gewoon grappig om te kijken wat er nu van waar was 😝

2 jaar geleden
Nope klopt niet. Zou dan een zoon moeten hebben en nu weer in verwachting moeten zijn van een jongen. Ik heb toch echt een dochter en ons gevoel dat dit weer een meisje wordt (weet ik 28 dec)

2 jaar geleden
Bij mij klopte het vorige keer wel (meisje), nu is het nog afwachten of dit klopt (jongen)! 😇