18 Reacties

8 maanden geleden

Yesss, suuuuuper moe!! Ik ben ervoor naar de huisarts geweest. Had een heel groot te kort aan vitamine D, nu ik deze extra inneem voel ik me weer herboren! Wellicht handig om je ook even te laten prikken?

8 maanden geleden

Hier ook echt extreem moe terwijl mijn dochter al vanaf 4 maanden doorslaapt 🙈 Hier slaapt ze dus overdag bijna niet. Ik heb ook opgezette lymfeklieren dus ik moet toevallig volgende week naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Geen idee of dit met met elkaar te maken heeft. Geen idee wanneer de meeste baby’s doorslapen trouwens hoor heel veel verschillende verhalen. Ik wil inderdaad ook weer gaan sporten maar in mijn hoofd wil het nog niet echt ofzo hahah. Huishouden gaat hier wel prima en mijn moeder past 1 dag ook op in ons huis en die houdt enorm van schoonmaken. (Lucky me 😂) sociale contacten meestal 1x in het weekend en vriendinnen met kinderen ook nog wel eens door de weeks heb dat nu wel echt op een lager pitje staan ben zelf ook best introvert terwijl ik in de horeca werk. Voor mezelf besloten 1x in de maand iets voor mijzelf te doen zoals een gezichtsbehandeling of massage of gewoon lekker een broodje ergens eten. Al is het maar een uurtje even lekker niks. ☺️ Hoe vaak wordt jouw kindje nog wakker s’nachts?

8 maanden geleden

Reactie op June 💗

Yesss, suuuuuper moe!! Ik ben ervoor naar de huisarts geweest. Had een heel ...
Dit is sowieso een goed idee. Heb nog een potje thuis staan, dus kan er wel vast mee beginnen. Dankjewel😄

8 maanden geleden