5 Reacties

8 maanden geleden

Je kan de pagina volgen van LLL. Volgens het who is eten voor 1 jaar slechts om te leren kennen en ter introductie. De hoofdvoeding blijft melk. Bij borstvoeding is het vaak voor 1 jaar te vroeg om op 2 voedingen over te gaan. Dus als je liever niet hebt dat het terugloopt kan je proberen om je voedingsmomenten prikkelvrij te geven, om zo minder voedingen overdag te hebben. Anders hebben ze vaak compensatie nodig en vragen ze vaker. Succes mama! Doe vooral wat beste aanvoelt voor jou! Een gevoed kind is altijd het beste, op welke manier dan ook!

8 maanden geleden

Ik geef nu sinds 2 maanden alleen in avond en ochtend bv. Bevalt heel goed. Kleine is 9 maanden en krijgt naast fruit, groente en brood nog 2 flessen. Afbouwen heb ik heel rustig aan gedaan. Eerst die later op de ochtend en pas na 1-2 weken de volgende voeding. Productie blijft goed en geen stuwing gehad. Voor de zekerheid heb ik af en toe contact gehad met een lactatiekundige. Veel succes!

8 maanden geleden

Hier hetzelfde ritme qua voedingen. Ben nu 1 week gestopt met de bv om 15 uur. Ging eigenlijk heel makkelijk en merk geen verschil met de productie op andere momenten.

8 maanden geleden

Ah, dus zowel met het vervangen van de 11u als de 15u voeding goede verhalen, fijn!

8 maanden geleden

Reactie op Mama’tje

Je kan de pagina volgen van LLL. Volgens het who is eten voor 1 jaar slecht ...
Ja, ik wil naar 2 borstvoedingsmomenten en 2 kunstvoedingsmomenten ;-).