22 Reacties

3 jaar geleden
Ja! Ik ben ook aan het hijgen als een paard. Ook sneller moe… neem liever de lift dan de trap op het moment 😅

3 jaar geleden
Uiteraard, je lichaam is keihard een mensje aan het maken. Alle energie gaat ergens anders heen 😄

3 jaar geleden
Herken het absoluut. Ik pak ook liever de lift dan de trap, maar probeer toch zoveel mogelijk te bewegen. Ik lig tegenwoordig trouwens ook rond 9 uur in bed 😅

3 jaar geleden
Herken het absoluut. Ik pak ook liever de lift dan de trap, maar probeer to ...
Jup hier ook, ik lig al 😴 wel nog even met een koppie thee

3 jaar geleden
Hier ook iets te veel gehaast? Buiten adem. Trap op? Even goed door ademen. Iemand die me irriteert en ik me ergens druk over ga maken? zit meteen naar lucht te happen alsof ik net gerend heb... heel vervelend. 5+2 hier 😅🙄 het voelt zo overdreven op deze termijn. Als ik nou 35 weken was geweest en mijn longinhoud verminderd was begreep ik het nog, maar dit kan ik heel moeilijk accepteren van mezelf

3 jaar geleden
Reactie op Elisenda
Zo fijn om dit te lezen, ik ben nu 5+4 en ik voel me de afgelopen week zo l ...
Ja toch… zo bizar dat er van alles gebeurt in ons lichaam. Had me dit echt niet voorgesteld van te voren. Fijn om dezelfde reacties van jullie te lezen.

3 jaar geleden
Haha gelukkig ligt het niet geheel aan mij 😅 paar weken geleden 3x 1,5 uur sporten en nu lijkt t steeds de weer de eerste keer 😂
daar zou ik gewoon mn zwangerschap mee verraden. Mn collega's dachten al aan corona of Pfeiffer 😆

3 jaar geleden
Vanmiddag letterlijk 5 min naar de supermarkt gefietst met mijn 2 jarige dochterje achterop en ik kwam hijgend aan 🤣 dacht echt van wtf is dit nou weer haha

3 jaar geleden
Jaa zeker!! Normaal kon ik echt een flink uur wandelen in het bos.. gister na 20 min helemaal bekaf terug naar de auto 😬

3 jaar geleden
Ik ben heel de dag zo misselijk, dat een rondje met de hond eigelijk al te veel is en word ik alleen maar misselijker. Ik denk dat mijn conditie ook snel achteruit zal gaan...

3 jaar geleden
Reactie op LINN93
Ik doe sinds kort ook aan crossfit maar merk dat ik het 'eng' vind. Doe jij ...
Zeker! Heb ook SterHer Zwanger afgesloten om er bij te doen. Daarbij leer je veel over hoe je moet ademen en dat pas ik toe in workouts. Ik geef nu ipv 100 ongeveer 70.. ook goed. Zo lang ik maar lekker in beweging ben!