14 Reacties

3 jaar geleden

Heb je al een nachtkastje? Mij lijkt het geen probleem je co sleeper daartegen aan te zetten. Ga het zelf niet gebruiken maar denk dat mn nachtkastje uitkomt aan de onderkant van mijn kussen zeg maar, lijkt mij gewoon mogelijk 馃槉

3 jaar geleden

Bij mij is het ook krap, ik probeer t wel, maar komt niet helemaal binnen handbereik. Heb daarnaast ook een bijpassende zak (snuzpod) aan het bedje hangen, dus daar kan ik wat essenti毛le dingen in doen.

3 jaar geleden

Reactie op Alpe

Bij mij is het ook krap, ik probeer t wel, maar komt niet helemaal binnen h ...
Online vind ik o.a. "bedside pocket", "opbergzak" of "Baby Boxzak Organiser - Boxopbergtas" als eventuele oplossing. Neemt minder plek in dan Nachtkastje

3 jaar geleden

Heb je al een nachtkastje? Mij lijkt het geen probleem je co sleeper daarte ...
Het lijkt nipt te lukken om ons nachtkastje te laten staan, maar kan er alleen dingen op zetten, de schuifjes gaan niet meer open en twijfelde inderdaad ook wat of de cosleeper nu op de juiste hoogte staat 馃槄

3 jaar geleden

Ik had ook geen plek meer. Daarom een plank gemaakt boven het bed

3 jaar geleden

Ik zet de cosleeper steak tegen nachtkastje aan. De lades kan ik dan niet meer gebruiken maar wel plek voor wat ik nodig heb. En anders heeft mijn man er ook nog 1 ;p

3 jaar geleden

Reactie op HppyMom

Ik had ook geen plek meer. Daarom een plank gemaakt boven het bed
Jammer genoeg mogen we niet in de muren boren van de huisbaas, dus is dit geen optie, anders had ik het ook gedaan!

3 jaar geleden

Heb mijn nachtkastje tijdelijk weggehaald. Moest met nachtkastje en cosleeper te ver naar beneden schuiven om uit bed te kunnen stappen. Mijn bril hang ik over het achterbord van het bed. Verder heb ik minder nodig dan gedacht. Geen honger 's nachts. Drinken doe ik in de badkamer na nachtelijk toiletbezoek. Zit nog wel te denken om een bedzak te bestellen evt voor kleine spulletjes

3 jaar geleden

Dames welke co-sleeper raden jullie aan? Kom er maar niet uit. #sorryvoorhetgehruikmakenvanjetopic鈾ワ笍

3 jaar geleden

Mijn man heeft een tijdelijk nachtkastje gemaakt, hier zit een 2e laag onder voor een stekkerdoos zodat ik mijn telefoon kan opladen en de wekker stroom heeft.

3 jaar geleden

Ik heb mijn nachtkastje gedraaid met de lades naar het bed toe zodat de cosleeper strak tegen het nachtkastje aankan en de lades alsnog open kunnen. Moet even kijken of het bedje dan hoog genoeg staat maar dat lijkt nu wel te zijn.

3 jaar geleden

Ik heb zo鈥檔 rol karretje (ikea R脜SKOG Trolley) besteld en daar van alles in gezet. Mega handig voor naast je bed.

3 jaar geleden

Dames welke co-sleeper raden jullie aan? Kom er maar niet uit. #sorryvoorhe ...
Maxi cosi Lora

3 jaar geleden

Reactie op BabyvanH

Mijn man heeft een tijdelijk nachtkastje gemaakt, hier zit een 2e laag onde ...
Ik heb dit ook, alleen dan een smal kastje van de Ikea. Had het nog ergens staan 馃槄