15 Reacties

2 jaar geleden

Het staat letterlijk op het doosje 😉

2 jaar geleden

Dat weet ik en had ik zelf al ook al gezien maar ik vind het fijn voorst ik iets nieuws slik om de ervaring van andere mama’s te vragen 😉

2 jaar geleden

Ze vraagt toch niet voor niks om ervaringen van anderen?

2 jaar geleden

Ik slik deze sinds een week en merk geen verschil in productie of iets dergelijks. Is dat wat je bedoeld? Ik merk wel dat je hem niet op een lege maag moet nemen, ik word er misselijk van als ik dat doe.

2 jaar geleden

Reactie op RoxyB

Ik slik deze sinds een week en merk geen verschil in productie of iets derg ...
Dankjewel voor jouw ervaring! heb ik wat aan ☺️

2 jaar geleden

Reactie op cvanbuiten

Ze vraagt toch niet voor niks om ervaringen van anderen?
Ze vraagt of het geschikt is. Ik geef daar antwoord op

2 jaar geleden

Ze vraagt of het geschikt is. Ik geef daar antwoord op
Het is meer de manier waarop jij altijd antwoord geeft. Alsof iedereen behalve jij dom is en niks weet ofzo. Als je geen zinnig antwoord kunt geven op iemands vraag in een topic, kun je soms misschien beter niks zeggen 😉

2 jaar geleden

Reactie op RoxyB

Ik slik deze sinds een week en merk geen verschil in productie of iets derg ...
Het is niet echt de bedoeling om verschil te zien in productie, maar juist dat je de juiste vitamines krijgt/op peil houdt na je zwangerschap 😊 ook als je borstvoeding geeft heb je extra vitamines nodig namelijk.

2 jaar geleden

Reactie op cvanbuiten

Het is meer de manier waarop jij altijd antwoord geeft. Alsof iedereen beha ...
Volgens mij gaf ik gewoon een zinnig antwoord hoor. Dat het geschikt is voor tijdens borstvoeding aangezien dit op de verpakking staat. Verder zou ik niet weten wat voor ervaringen je zou willen horen over multivitamines.

2 jaar geleden

Ik slik trouwens zelf op aanraden van de VK de mama dag & nacht vitamines van Vitakruid. Deze zijn op natuurlijke basis en worden beter opgenomen door het lichaam. De Mama Nacht heeft wel beetje een vieze smaak/geur en het zijn sowieso best flinke tabletten, dus je moet wel een goeie pillenslikker zijn 😂

2 jaar geleden

Volgens mij gaf ik gewoon een zinnig antwoord hoor. Dat het geschikt is voo ...
Nou ik kan zo al 3/4 vragen bedenken om ervaringen van andere dames te vragen. En ts zal vast ook vragen hebben, anders opent ze geen topic lijkt me. En wat ik al zei het gaat niet alleen om je antwoord in dit topic 😉 en meer woorden ga ik niet aan je vuil maken.

2 jaar geleden

Reactie op cvanbuiten

Nou ik kan zo al 3/4 vragen bedenken om ervaringen van andere dames te vrag ...
Dat is dan hoe jij het opvat.

2 jaar geleden

Ik slik deze ook en heb een heftige toeschietreflex. Op advies van de lactatiekundige slik ik 'm daarom niet dagelijks maar om de dag. Iets wat erin zit zorgt namelijk voor een mogelijk fellere tsr - maar ze zei niet wát dus dat antwoord kan ik je helaas niet vertellen.

2 jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Ik slik deze ook en heb een heftige toeschietreflex. Op advies van de lacta ...
Dankjewel voor het delen van je ervaring!