2030 Reacties

één jaar geleden

Een opsomming; -Het is zooo heet op de kamer - bijna 40 weekjes nog paar dagen en steeds wisselende voorweeen die maar niet doorzetten😔 - geen zin in inleiding ( maar ja als t moet dan moet t ) - wil zooo graag dat het van nature doorzet Dat was het weer even 🙁

één jaar geleden

Reactie op mummsie

Een opsomming; -Het is zooo heet op de kamer - bijna 40 weekjes nog paar da ...
Ohh die warmte he, ellende! Waarom moet je een inleiding? Je bent toch nog geen 40 wkn, dus je hebt nog tijd?

één jaar geleden

Gisteren avond gestript en t heeft precies niks gedaan op buikpijn en wat voorweeën na. Zuchttttt. Ben t beu 😂

één jaar geleden

Reactie op Moesje3

Ohh die warmte he, ellende! Waarom moet je een inleiding? Je bent toch nog ...
Heyhey, Het wordt er niet beter op als je naar de weerberichten kijkt😅 Ik moest al daarover nadenken van de verloskundige. In het geval dat het niet uit zichzelf doorzet dat er dan ergens eind aanstaande week een afspraak wordt ingepland voor de week daarop. Het is meer dat ik wens dat mijn lichaam het zelf allemaal doet..😕

één jaar geleden

Reactie op Suzi98

Gisteren avond gestript en t heeft precies niks gedaan op buikpijn en wat v ...
Ik zou nog even afwachten, wie weet dat het nog even tijd nodig heeft? 🍀 hopelijk zet het door

één jaar geleden

Reactie op mummsie

Ik zou nog even afwachten, wie weet dat het nog even tijd nodig heeft? 🍀 ...
Net mn slijmprop verloren.. vind t nu wel spannend

één jaar geleden

Reactie op mummsie

Heyhey, Het wordt er niet beter op als je naar de weerberichten kijkt😅 Ik ...
Ja dat snap ik, ik wil zelf echt geen inleiding Dan maar even doorlopen. Kan je nagaan wat het dus al met je doet met je, dat de VK nu al zegt.. terwijl je eigenlijk nog alle tijd hebt 🙈 Check anders de accounts vrijgeboorte en niravandijk, misschien geeft dat wat vertrouwen. Mijn eerste bleef zitten tot 41.5, het voelde als een eeuwigheid 😅

één jaar geleden

Sinds gisteravond 9 uur voorweeën (denk ik), is meer dan alleen een harde buik maar geen regelmaat en wisselt ook met hoeveel pijn het doet (maar nog niet heel pijnlijk). Als het nu maar eens doorzet 😓

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Sinds gisteravond 9 uur voorweeën (denk ik), is meer dan alleen een harde b ...
Rot he! Hier ook.. maar dus net slijmprop verloren. Duimen dat het doorzet

één jaar geleden

Reactie op Suzi98

Rot he! Hier ook.. maar dus net slijmprop verloren. Duimen dat het doorzet
Oh hoop het voor je! Ben nu veel eerder dan bij mijn 1e maar hoop echt dat het zo doorzet

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Oh hoop het voor je! Ben nu veel eerder dan bij mijn 1e maar hoop echt dat ...
Ja hier ook veel eerder haha bij 1e ingeleid met 40+1 en nu ben ik 38+4. Successss

één jaar geleden

Voor wie het écht zat is… m’n zoontje zette net Links Rechts van Snollebollekes op. Ik probeerde rustig mee te doen en besefte al snel dat dit dé perfecte weeën opwekker is 🤣 Baat het niet… 😉

één jaar geleden

Reactie op Suzi98

Ja hier ook veel eerder haha bij 1e ingeleid met 40+1 en nu ben ik 38+4. Su ...
Mijn 1e kwam spontaan bij 41+5, nu 38+1, dus ben benieuwd!

één jaar geleden

Aanstaande dinsdag 40 weken en nog helemaal nergens last van, ik vraag me af hoelang dit nog gaat duren🥵😅

één jaar geleden

Reactie op Bloomingflower95

Aanstaande dinsdag 40 weken en nog helemaal nergens last van, ik vraag me a ...
Ik morgen 40 weken. Ik ben ook heel benieuwd! Wel sinds paar dagen meer last van de onderrug.. zo spannend heaa. Het kan ieder moment gebeuren🤩

één jaar geleden

Reactie op Bloomingflower95

Aanstaande dinsdag 40 weken en nog helemaal nergens last van, ik vraag me a ...
🙈 nummer 1 kwam hier met 41.5, nummer 2 41.2.. ik ben nu 38.5.. het idee dat ik nog 3 weken moet wachten 😅😅

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

Voor wie het écht zat is… m’n zoontje zette net Links Rechts van Snolleboll ...
Maar...heb je weeën nu?😅 dan zou de theorie helemaal kloppen💪

één jaar geleden

Nog meer die het zo zwaar hebben met dit weer? Voel me sinds gisteren lichamelijk niet lekker en ook een beetje down. Heb nergens meer energie voor en dit weer maakt het er niet beter op. Ik probeer rustig aan te doen maar met een peuter is dat erg lastig... nog maar even volhouden. Nu 38+3.

één jaar geleden

Reactie op Juul888

Nog meer die het zo zwaar hebben met dit weer? Voel me sinds gisteren licha ...
Ja heb ik ook hoor. Nu 39 weken en een peuter van bijna 2. Komt vanmiddag ook nog de schoonfamilie hier bbqen. (Ze wilden eigenlijk bij hun thuis, maar daar had ik echt geen zin in). Dus nu vanmiddag maar proberen gezellig te doen. Maar iig met dit weer, kan ik mij haast niet voorstellen om nu te moeten bevallen. Ben zo moe door mijn lichaam en het warme weer. Wij gaan wel naar het ziekenhuis, met airco, maar toch. Pffff

één jaar geleden

Reactie op RickyV

Ja heb ik ook hoor. Nu 39 weken en een peuter van bijna 2. Komt vanmiddag o ...
Ohh ik snap je helemaal, het idee om nu te moeten bevallen trek ik echt niet met die hitte😅