2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Ohh die warmte he, ellende!
Waarom moet je een inleiding? Je bent toch nog ...
Heyhey,
Het wordt er niet beter op als je naar de weerberichten kijkt😅
Ik moest al daarover nadenken van de verloskundige. In het geval dat het niet uit zichzelf doorzet dat er dan ergens eind aanstaande week een afspraak wordt ingepland voor de week daarop.
Het is meer dat ik wens dat mijn lichaam het zelf allemaal doet..😕
één jaar geleden
Reactie op mummsie
Heyhey,
Het wordt er niet beter op als je naar de weerberichten kijkt😅
Ik ...
Ja dat snap ik, ik wil zelf echt geen inleiding
Dan maar even doorlopen. Kan je nagaan wat het dus al met je doet met je, dat de VK nu al zegt.. terwijl je eigenlijk nog alle tijd hebt 🙈
Check anders de accounts vrijgeboorte en niravandijk, misschien geeft dat wat vertrouwen. Mijn eerste bleef zitten tot 41.5, het voelde als een eeuwigheid 😅
één jaar geleden
Voor wie het écht zat is… m’n zoontje zette net Links Rechts van Snollebollekes op. Ik probeerde rustig mee te doen en besefte al snel dat dit dé perfecte weeën opwekker is 🤣 Baat het niet… 😉
één jaar geleden
Aanstaande dinsdag 40 weken en nog helemaal nergens last van, ik vraag me af hoelang dit nog gaat duren🥵😅
één jaar geleden
Reactie op Bloomingflower95
Aanstaande dinsdag 40 weken en nog helemaal nergens last van, ik vraag me a ...
Ik morgen 40 weken. Ik ben ook heel benieuwd! Wel sinds paar dagen meer last van de onderrug.. zo spannend heaa. Het kan ieder moment gebeuren🤩
één jaar geleden
Reactie op Lindsy Bruin
Voor wie het écht zat is… m’n zoontje zette net Links Rechts van Snolleboll ...
Maar...heb je weeën nu?😅 dan zou de theorie helemaal kloppen💪
één jaar geleden
Nog meer die het zo zwaar hebben met dit weer? Voel me sinds gisteren lichamelijk niet lekker en ook een beetje down. Heb nergens meer energie voor en dit weer maakt het er niet beter op. Ik probeer rustig aan te doen maar met een peuter is dat erg lastig... nog maar even volhouden. Nu 38+3.
één jaar geleden
Reactie op Juul888
Nog meer die het zo zwaar hebben met dit weer? Voel me sinds gisteren licha ...
Ja heb ik ook hoor. Nu 39 weken en een peuter van bijna 2. Komt vanmiddag ook nog de schoonfamilie hier bbqen. (Ze wilden eigenlijk bij hun thuis, maar daar had ik echt geen zin in). Dus nu vanmiddag maar proberen gezellig te doen.
Maar iig met dit weer, kan ik mij haast niet voorstellen om nu te moeten bevallen. Ben zo moe door mijn lichaam en het warme weer. Wij gaan wel naar het ziekenhuis, met airco, maar toch. Pffff
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ja heb ik ook hoor. Nu 39 weken en een peuter van bijna 2. Komt vanmiddag o ...
Ohh ik snap je helemaal, het idee om nu te moeten bevallen trek ik echt niet met die hitte😅