2030 Reacties

één jaar geleden

Ik heb geen idee of dit nieuw is, maar dit gaf de mijne in ieder geval aan ☺️ Wat fijn dat je je beter voelt! Ik hoop voor je dat het snel doorzet 😘

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

O ja? Dat is nieuw! Wat goed dat ze dat aanbieden. Gelukkig heb ik vannacht ...
Wat fijn van je dutjes! Ik hoop dat het soorzet vannacht! Bij mijn 2e heb ik ook 2 of 3 nachten voorweeën en ellende gehad. Daarna nog 1 nachtje bevalling zelf. Je lichaam kan het echt, ook al ben je moe. En wees lief voor jezelf in de kraamweek En daarna!

één jaar geleden

Acute bronchitis en keizersnede achter de rug 2,5 dagen geleden.. ik weet momenteel even niet waar ik het zoeken moet 😭 ben ook even gewoon boos op mijn man, omdat ik me gewoon even niet gesteund voel. Bleh dood ongelukkig even oh en ik heb de afgelopen week denk ik in totaal nu 8 uur geslapen.

één jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Acute bronchitis en keizersnede achter de rug 2,5 dagen geleden.. ik weet m ...
Oh wat klinkt dit naar! Hoe gaat het met jullie kindje? Kan je erover praten met je man? Hang in there mommy ❤️

één jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Heel veel liefde voor jou 💗 Het is allemaal ook intens, eerst nog hoogzwanger, dan keizersnee (operatie!), mama worden, hormonen en ziek worden, lange tijd minder slaap... Spreek uit naar je man hoe je je voelt en wat je verwacht, echt dat werkt het beste als je duidelijk bent over je verwachtingen. Het wordt weer beter hoor, gun je zelf tijd, ook na de kraamweek.

één jaar geleden

Nog even voor de laatste keer klagen (hoop ik). Bevalling is achter de rug, helemaal gelukkig natuurlijk! Maar wat voel ik mijzelf slecht zeg. Misselijk en mezelf gewoon geen houding weten te geven enz. Ben nu wel net thuis, hopen dat ik nu een beetje kan ontspannen.

één jaar geleden

Reactie op ChaChaTango

Oh meid dat is niet niks. Wees lief voor jezelf en laat het over je heen komen. Is niet gek he dat je je even zo voelt. Dikke knuffel

één jaar geleden

Ook chagrijnig en klaar mee hier. 40+5 nu en vannacht maar 3 uur geslapen door voorweeën. Ben het wachten nu wel zat want kan niks zo met die bolle buik en de warmte, zooooo klaaar meeeeeeeeee

één jaar geleden

Reactie op CGM1990

Ook chagrijnig en klaar mee hier. 40+5 nu en vannacht maar 3 uur geslapen ...
Hier ook 40+5.. ik werd ook om het uur wakker.. gewoon zoveel zin om de kleine te ontmoeten!!

één jaar geleden

Morgen 40 weken en ondanks dat ik haar super graag wil ontmoeten en ze mag komen, vind ik het ook geen ramp als ze nog eventjes blijft zitten. Wat ik wel verschrikkelijk vind is dat ze sinds een paar dagen iedere avond zo beweegt dat ze me zo'n zeer doet in mijn onderbuik! Enorme steken, kan er niks mee. Geen idee wat ze dan doet, alleen dat dit super pijnlijk is! Ze zeggen dat ze met deze termijn niet meer schoppen en alleen schuiven, nou, schoppen doet ze nog... alleen 1000x harder als 10 weken geleden 😮‍💨. Word er moeeee van en krijg er ook paniek door, want als dit al zo'n zeer doet, hoe voelen echte weeën dan? 🥲 De deal die ik heb geprobeerd te maken met haar dat ze nog mag blijven zitten als ze hiermee stopt, of me pijn mag doen en dan moet komen, lijkt niet geaccepteerd helaas 🙃.

één jaar geleden

Reactie op Ils186

Morgen 40 weken en ondanks dat ik haar super graag wil ontmoeten en ze mag ...
Ahh ja sterk zijn ze nu hè? Weeën zijn écht pijnlijk, MAAR komen daarbij met een kracht diep van binnen jezelf waar je je nu ook nog geen voorstelling van kunt maken… heel, heel gaaf!

één jaar geleden

Reactie op Ils186

Morgen 40 weken en ondanks dat ik haar super graag wil ontmoeten en ze mag ...
Hier had ik met mijn vorige bevalling dat de baby er al schoppend uit kwam 😅 tijdens weeën bleef ze actief. Maar, de pijn van weeën is een natuurlijk iets waar je lichaam zich op aan past. Aan jou om je lichaam te volgen, mindser, ademhaling, dat komt wel goed!

één jaar geleden

Vannacht leek het dan toch echt zover… oma gebeld voor de kinderen. Verloskundige voor de bevalling. Bleek ik van 1 cm naar 1,5 cm te zijn gegaan. Ik word gek! 🤯

één jaar geleden

Ik ben er ook officieel klaar mee. En dat komt vooral door de hitte en slecht slapen. Als het koeler was geweest had ik het echt nog wel getrokken. Mijn hoop is gevestigd op dinsdag, veeeeeeel regen en dat het dan een beetje afkoelt pleaseeee ✌🏼

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

Vannacht leek het dan toch echt zover… oma gebeld voor de kinderen. Verlosk ...
Jouw geduld wordt wel heeel erg op de proef gesteld zeg! Hoe gaat het nu?

één jaar geleden

Reactie op Moesje3

Ik ben er ook officieel klaar mee. En dat komt vooral door de hitte en slec ...
Dit dus 😅 ik slaap nog wel aardig gelukkig maar overdag vreet ik niks uit omdat het me te warm is en hoop ook zo op een fikse onweersbui en daarna koelte 🫢

één jaar geleden

Reactie op Myfirstborn

Jouw geduld wordt wel heeel erg op de proef gesteld zeg! Hoe gaat het nu?
Ik heb geslapen, probeer ondanks de misselijkheid iets te eten en ga zo weer proberen te slapen. Zo probeer ik zoveel mogelijk rust te pakken, want op een dag zet het echt door… en dan heb ik echt m’n energie nodig. Gisternacht wel een paar echt goede weeën waarbij ik een beetje mee ging persen en het was heel cool om daar weer even het vertrouwen in te krijgen. I can do this! Nu moet er alleen nog iets losgelaten worden… en wat dat is, geen idee 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

Ik heb geslapen, probeer ondanks de misselijkheid iets te eten en ga zo wee ...
Wat goed van je! Je hebt je kleine wondertje vast snel in je armen ❤️ succes vandaag! 🙌🏻😘

één jaar geleden

Ik ben er ook wel klaar mee 😅 40+5 vandaag. Het wordt alleen maar spannender op deze manier whaha

één jaar geleden

Inmiddels zijn onze jongens 2 weken. Ze zijn met 36+6 gehaald met een geplande keizersnede. We liggen nog steeds in het zh en dat put ons fysiek en mentaal steeds meer uit. We wisten dat onze Melle aan de kleine kant was. Maar tot nu toe stellen ze de naar huis datum steeds verder uit. Ook geen fijne start gehad.. ze hebben een zenuw meegehecht onderhuids waardoor ik tot aan gister niet eens kon zitten zonder enorme pijn. Pa en ik zijn op.. we snappen heel goed dat dit het beste is voor onze kleine man. Maar we kunnen zo niet wachten om naar huis te gaan. Pa gaat iedere dag al naar huis ivb de huisdieren. Ikzelf wil niet thuiskomen met lege handen. Maar die muren komen steeds meer op me af. De mannen doen het goed en we zijn super trots. Maar man.. wat is dit zwaar 😢