2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Felimba
Vandaag echt een ontroostbare baby en dat net op de dag dat ik er zelf ook ...
En als allerlaatste poging is met kind even naar goede vriendin of ouders en daar een uur onder de douche gaan staan 😘 heb ik bij de eerste geregeld gedaan. In tranen bij me ouders aankomen, kind afgeven en meteen door naar de badkamer.
één jaar geleden
Reactie op Zapataca
Dit weekend onze geboortekaartjes al besteld bij Kaartje2go maar door lever ...
Ow zo herkenbaar!!!!!! Hadden wij ook. Ik baalde echt enorm!!! Wij krijgen nog steeds maar 1x per week post als het mee zit. En dan zie je kaartjes op de app voorbij komen. En dan is het maar hopen dat je wel alles krijgt.
één jaar geleden
Reactie op Meez
Ow zo herkenbaar!!!!!! Hadden wij ook. Ik baalde echt enorm!!! Wij krijgen ...
Ja, zo vervelend! Ik wacht al een week op post die wel in de app verscheen.. en ze geven aan dat ze binnen 3 werkdagen bezorgen, nou mooi niet dus...
één jaar geleden
Dat ik het even zwaar vind met een peuter van 2 jaar en een Newborn van 2 weken 😔
één jaar geleden
Vind het heerlijk om moeder te zijn, maar de momenten dat de kleine ontroostbaar zijn.. zinkt toch echt het plezier uit de voeten. Lijkt wel alsof ze afgelopen dagen alleen maar zo dicht mogelijk bij ons wil liggen. Begint te brullen als ze in de co-sleeper ligt.. Nachtrust gaat er kapot aan.. Partner die ook weer fulltime werkt.. Zag het vandaag echt even niet meer zitten 😪
één jaar geleden
Reactie op ChaChaTango
Dat ik het even zwaar vind met een peuter van 2 jaar en een Newborn van 2 w ...
Amen! Helemaal met je eens. Zijn al de nodige tranen om gelaten hier…
één jaar geleden
Reactie op ChaChaTango
Hier precies zo😵💫💕
één jaar geleden
Reactie op ChaChaTango
Hier nog iemand! 🙋🏾♀️😵💫😣
één jaar geleden
Reactie op Momof3boys
Hier nog iemand! 🙋🏾♀️😵💫😣
Ik sluit me ook aan! (Al is hier de new Born 2 dagen en de dreumes 18 maanden)
Dreumes moet zo duidelijk wennen. Heel logisch, maar zwaar hoor. Normaal als hij iets wil gaat hij wijzen nu meteen schreeuwen en uiteraard alles doen wat niet mag. Heel logisch allemaal, maar wat een stress soms.
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Ik sluit me ook aan! (Al is hier de new Born 2 dagen en de dreumes 18 maan ...
Heel herkenbaar, dit was bij ons ook de eerste paar dagen. Maar daarna kwam onze dochter vanzelf naar haar broertje om te kijken en kusjes te geven. En als hij huilt dan is ze de eerste die er naartoe loopt en ons gebaart om naar hem toe te gaan.
één jaar geleden
Reactie op ChaChaTango
👋🏼 de oudste is 21 maanden dus bijna 2 en de jongste is bijna 5 weken. 2 is nee en alles doen wat niet mag in combinatie met een krampjes baby niet heel ideaal! Maar dat verandert vast snel!