2030 Reacties

één jaar geleden

Vanmorgen waren beide kids (2,5 week en 2 jaar) erg huilerig. Vanmiddag met de jongste naar de osteopaat geweest, was erg goed gegaan. Dus de hele middag ging goed en was fijn. Ik begin ook ziek te worden, alles doet zeer, hoofdpijn, duizelig, licht in mijn hoofd en zere wond. Gaat de fles van mijn zoontje goed, 10 sec later, spuugt hij de hele fles met stralen er weer uit. Wij allebei helemaal doorweekt. Dan zakt de moed ook weer een beetje in de schoenen. Een vervelende ochtend, hele fijne middag en dan eind van de avond weer even een dipje.

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Met een Newborn van 8 dagen en een dreumes van 19 maanden ben ik zelfs te m ...
Af en toe even kunnen wisselen (die tieten) zou ik ook best fijn vinden!

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Met een Newborn van 8 dagen en een dreumes van 19 maanden ben ik zelfs te m ...
I feeeel you ☹️

één jaar geleden

Elke nacht na de nachtvoedingen kom ik niet meer in slaap om vervolgens nog net voor een halfuurtje in slaap te vallen voordat mn zoontje voor zn volgende voeding komt.. zo frustrerend dit🙄

één jaar geleden

Ja, het is (soms) echt zwaar. Borstvoeding geven is meer dan een fulltime b ...
Oh ik hoop dat het een paar dagen is inderdaad. Vriend doet wat hij kan, vandaag meerderen keren geprobeerd te slapen maar niet gelukt. Morgen komt schoonmoeder langs zodat wij een beetje onze handen vrij hebben. Hoop ik in ieder geval te kunnen douchen.

één jaar geleden

Na mijn geklaag van gister ben ik er weer hoor: dreumes is ziek. En zit óók aan mijn vastgeklampt en vriendlief klaagt over keelpijn. Shoooooot me

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Na mijn geklaag van gister ben ik er weer hoor: dreumes is ziek. En zit óók ...
Dat is best intens, gister hier ook. Vriendlief heeft buikgriep. Dus voor het eerst alles alleen moeten doen met dreumes en baby 😅 ben blij dat hij zich vandaag beter voelt

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Na mijn geklaag van gister ben ik er weer hoor: dreumes is ziek. En zit óók ...
Is ook niet niks. Ik ben op dit moment zelf ziek, mijn man krijgt ook keelpijn en 2 jongens van 3 weken en 2 jaar haha. Ook best pittig op dit moment.

één jaar geleden

Ik heb zo enorm last van mijn kraamtranen dat ik het zo niet zie zitten dat morgen de kraamzorg ons gaat verlaten. Ons zoontje van 2 heeft ze nu net voor het laatst gezien (morgen gaat hij naar de opvang). En omdat hij het zo goed met de kraamzorg kan vinden was ik helemaal in tranen. Echt vreselijk! En ik weet, uit het oog uit het hart. Dus er is ook helemaal geen reden tot paniek. Dus ik laat het maar over me heen komen. Maar vind het wel vermoeiend.

één jaar geleden

Vanmorgen om 10:20 belt manlief dat ze naar huis worden gestuurd ivm code rood en werken met stroom. Moest nog even langs de baas en zou dan deze kant opkomen. Weet niet waar zijn baas woont maar hij is er nog niet…. Had me er zo op verheugd.

één jaar geleden

Ontzettende ruk nacht achter de rug. Baby wilde alleen bij ons slapen, daartussen mega overstuur en overstrekken. Lijkt op krampjes maar ben het spoor wel een beetje bijster.. gelukkig heeft de oudste hier geen last van gehad

één jaar geleden

Beetje jaloers op alle moeders met doorslapende babies 😅. Die van mij komt iedere 2-2,5 uur 👶, ook in de nacht 😴.

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Ontzettende ruk nacht achter de rug. Baby wilde alleen bij ons slapen, daar ...
Al bij de osteopaat geweest? Hebben wij veel aan gehad voor krampjes en overstrekken.

één jaar geleden

Reactie op Arlinde

Beetje jaloers op alle moeders met doorslapende babies 😅. Die van mij komt ...
Oh ja deze voel ik ook haha. Zou nu overigens tekenen voor 2 uur. Vannacht is hij gewoon makkelijk 2 uur lang wakker geweest door krampjes.

één jaar geleden

Reactie op RickyV

Al bij de osteopaat geweest? Hebben wij veel aan gehad voor krampjes en ove ...
Nee nog niet geweest, wilde het even aankijken nog. Is ook pas 4 dagen oud. Hij zit nu een beetje in de overgang van meconium naar borstvoedingpoep en ik gok dat ie daardoor zo een last heeft en die darmpjes ineens "veel" voedsel moeten verwerken. En ontzettend misselijk is geweest van de bevalling ook

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Nee nog niet geweest, wilde het even aankijken nog. Is ook pas 4 dagen oud. ...
Die van ons heeft ook rond die termijn last gehad van krampjes, maar was gelukkig na 1,5 dag grotendeels weg! (Bv) hopelijk bij jullie ook!

één jaar geleden

Van die moeders en schoonmoeders die gaan vissen naar wanneer de baby nou komt in de hoop dat je je gaat verspreken.. zucht 🙈

één jaar geleden

Reactie op Zapataca

Die van ons heeft ook rond die termijn last gehad van krampjes, maar was ge ...
Ik ben benieuwd vanavond! Overdag gaat het meestal wel. Heb inmiddels na 2 dagen niets al twee volle 💩 gehad dus hopelijk was dat het🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Arlinde

Beetje jaloers op alle moeders met doorslapende babies 😅. Die van mij komt ...
Hier ook gehad. Ondertussen morgen 6 weken en nu gaat het beter. Zit nu vaak 3-6 uur tussen das echt fijn ! Betere tijden inzicht!

één jaar geleden

Reactie op rosak

Hier ook gehad. Ondertussen morgen 6 weken en nu gaat het beter. Zit nu vaa ...
Dit moest ik ook even lezen. Hier morgen 5 weken en ik ben op… Hopelijk is dit de piek 🙏🏻