2030 Reacties
één jaar geleden
Onze baby van 5 weken valt eigenlijk alleen in slaap als je haar lopend wiegt. En als dat niet lukt na haar voeding mis je zeg maar 'het moment' en is ze veel te lang wakker en raakt ze oververmoeid.
Nu geef ik haar af en toe aan m'n vriend om af te wisselen en zeg ik: maar je moet wel lopen nu met haar (gewoon rondjes door het huis). Hij heeft daar dan geen zin in of zegt nee ze valt wel op me in slaap. Wie zitten er nu al een paar uur met een cranky baby? Juist... zucht. Het is niet uit onwil maar uit gemak of zo denk ik? Ik vind het in ieder geval rete-irritant als het weer gebeurt. UGH. Luister gewoon.
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Onze baby van 5 weken valt eigenlijk alleen in slaap als je haar lopend wie ...
Ik heb hier ongeveer hetzelfde verhaal. Mijn god en elke dag opnieuw... en dan zeggen ohja nou ik dacht dat dit ook wel ging ik wist niet dat... NEE SUKKEL WANT JIJ WORD ELKE DAG BLIJKBAAR OPNIEUW GEBOREN MET EEN SOORT HARDE RESET IN JE HOOFD....
één jaar geleden
Reactie op Celiie
Ik heb hier ongeveer hetzelfde verhaal. Mijn god en elke dag opnieuw... en ...
Jaaa! Het gebeurt ook niet 1x inderdaad. Eerder 1x per dag. Of als ik net de baby bijna in slaap heb iets hard laten vallen of z'n telefoon heel fel aanzetten in een verder donkere kamer. AaAAH.
Verder is ie geweldig met haar hoor, en een heel fijne partner. Maar kan 'm af en toe echt naar kantoor kijken (en als ie daar is uitkijken naar het moment dat ie terugkomt, dat dan wel, haha)
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Hier precies hetzelfde. Hij wil gewoon perse op z’n telefoon zitten pielen en dat gaat niet terwijl je loopt 🙄 En als ik hem dan weer zuchtend pak zeggen “jij kan dat ook gewoon veel beter”. Ja, lekker makkelijk…
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Zooo herkenbaar.
En als je er dan wat van zegt dan krijg je de opmerking; nu ben ik met hem bezig. Jij mag je ding doen als jij hem vast hebt. En vervolgens krijst hij oncontroleerbaar omdat hij oververmoeid is en hem dan terug krijgen. 🤐🙄
één jaar geleden
Reactie op Waterrat
Hier precies hetzelfde. Hij wil gewoon perse op z’n telefoon zitten pielen ...
Jeetje ik zou echt zo kwaad worden!😅
Ik geloof dat ik echt in mn handjes mag knijpen met mn vent..! Tot nu toe doet tie alles zonder te klagen en ook nog is 40 u per week werken.
Wie weet komt het nog😅😅
één jaar geleden
Maar weinig slaap gehad afgelopen nacht. De kleine was tm 1 uur 's nachts ontroostbaar. Meerdere keren aan de borst gelegd, heen en weer gewiegd en dan lag hij net 10 minuten rustig in zijn wiegje en dan weer klaar wakker. Ik denk dat ik maximaal 4 uur slaap heb gehad.
En de afgelopen nachten ging het constant zo goed. Hij is morgen 6 weken. Misschien een sprongetje?
één jaar geleden
Even klagen, ondanks dat ik dankbaar ben voor mijn twee schatten. Twee Kids, bijna 3 en één van 3 weken... Ik vind het zwaar, heb het gevoel dat ik beide te kort doe, de jongste krijgt veel minder tijd dan wat ik bij haar broer had. Als ik even mn handen vrij heb ga ik opruimen, terwijl ik misschien gewoon even niets moet doen en huid op huid liggen oid. Ik geef borstvoeding en heb continu trek, ook door het slaapgebrek denk ik. Nu pak ik dus ff snel koek E.d terwijl ik gezond moet eten, zeker ook door de krampjes die ze heeft. Ik zou gewoon bijna even een dagje willen werken ipv thuis zijn en daar voel ik me schuldig over. Al met al niet mijn dag dus 😅
één jaar geleden
Reactie op Anneie
Even klagen, ondanks dat ik dankbaar ben voor mijn twee schatten. Twee Kids ...
Heeeeeeel herkenbaar! Gister eerste dag alleen met mijn 2 zoontjes van 2,5 en 3 weken en het was de hel. Ik was zo jaloers op mijn man die lekker mocht werken! En voelde me ook zo schuldig dat ik mijn oudste zoontje naar een speelafspraak had gebracht zodat de baby even zonder al te veel prikkels kon slapen! Ik ben wel in het standje "omarm de chaos" gegaan wat betreft huishouden, alle zooi alleen maar laten liggen! Sterkte!
één jaar geleden
Reactie op Anneie
Hier 1 van 19 maanden en 1 van 7 weken. Weet wat je bedoeld! Ik vind het vooral lastig dat ik de oudste niet de aandacht kan geven die hij wil…. Maar ja zo is het nou eenmaal even….
één jaar geleden
Reality check 😅. Man is weer aan het werk inclusief dienst. Hij werd vanochtend vroeg gebeld, dus niks uitslapen, maar op tijd opstaan om de 2 meiden naar school en de crèche te brengen. Kom ik terug staat de poetsvrouw voor de deur en ik had nog niks in huis opgeruimd 😅. Vervolgens zijn de luiers bijna op, dus naar de winkel om nieuwe. Kom ik thuis wil ik de kleine voeden en een dutje doen, meent hij natuurlijk te moeten clusteren en wil niet weg gelegd worden 😅. Hoe hou ik dit vol..?
één jaar geleden
Reactie op Anneie
Herkenbaar! Had ik kunnen schrijven dit…