2030 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Anneie

Even klagen, ondanks dat ik dankbaar ben voor mijn twee schatten. Twee Kids ...
Ook hier heel herkenbaar. Dochter 1.5 en baby 6 wekenm Soms dagen dat ik er helemaal doorheen zit en met smart op m'n man zit te wachten. Geen geduld, schaamte dat ik het soms niet lijk aan te kunnen, chaos, druk, nergens tijd voor, schuldgevoel naar beide kinderen. Hoeeee doen andere moeders dit vraag ik me altijd af 😀 Moet ook wel zeggen dat baby alleen hazenslaapjes op mij doet en niet in bed slaapt. Dit deed andere dochter wel en dat scheelt zoveel denk ik. Heb nu nooit handen vrij.

één jaar geleden

We hebben een hond van 3 jaar een zoontje van bijna 2 ( 21 maanden) en een zoontje van 7 weken. Toen we hadden besloten een hondje te halen hebben we afgesproken dan manlief elke ochtend de hond uitlaat voordat hij naar zijn werk gaat. Dit ging altijd best goed. Maar nu….. bijna elke ochtend krijg ik een berichtje de hond moet er nog uit enz. Dus ik moet elke ochtend aanmaken zodat die hond eruit kan. Maar ik moet ook 2 kleine jongens klaarmaken voor de dag en mezelf. Meestal ben ik echt 2 uur verder. Wat betekend dat ik nu net klaar ben. Normaal gaat de hond om 6 uur eruit en dan ga ik rond 11 voordat de oudste nog gaat slapen. Maar nu helpt dat niet dus die hond kan maar weer 1 keer nu eruit. Vind dit zo zielig! Kan hem soms wel even achter het behang plakken.

één jaar geleden

Ons cb is niet meer te bellen maar alleen via chat bereikbaar. Gesprek ging niet soepel en de verbinding viel opeen weg dus chat weg. Ondertussen is mijn zoontje na elke (borst)voeding er onrustig..

één jaar geleden

Reactie op Eagerhearts

Maar weinig slaap gehad afgelopen nacht. De kleine was tm 1 uur 's nachts o ...
Hoe gaat t bij jullie inmiddels? Hier was de rust na een dag wedergekeerd! Denk toch regeldag ipv sprongetje. Ik las ook dat je bij sprongetjes uit moet gaan vanaf de uitgerekende datum 6 weken.. ons zoontje is van 3 juni

één jaar geleden

Reactie op JuliaL

Hoe gaat t bij jullie inmiddels? Hier was de rust na een dag wedergekeerd! ...
De 2e nacht is helaas nog slechter gegaan. Hij sliep toen pas om 2 uur. Ook die dag volledig ontroostbaar. Maar.... Vandaag gaat beter. Hij is deze avond om 22:15 uur in slaap gevallen en nu ook 3:30 uur pas weer wakker voor zijn voeding. Dus we gaan weer de goede kant op. Hij zit nu op 4,5 week vanaf de uitgerekende datum. En het 1e sprongetje schijnt tussen de 4 en 6 weken na de uitgerekende datum te zijn, dus zou bij ons goed kunnen.

één jaar geleden

Heftige dagen/nachten hebben jullie gehad zeg! Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op! Ohja dan kan het idd primaa. Hier 3.5 week na uitgerekende datum dus ben benieuwd wat ons nog te wachten staat😅😏

één jaar geleden

Even klagen… wie weet lucht het op….. ik ben de hele dag (ja op zondag) al van alles aan het doen. De was de vaatwasser de kinderen de tuin noem maar op. Manlief zit achter de computer spelletjes te spelen. Dus vraag hem of hij iets voor me wil doen. Ja dat wil die wel zegt hij. Maar hij doet het niet. De afwas staat nu (22:10) nog op het aanrecht omdat hij het zo druk heeft met zijn spelletje. Terwijl ik druk ben met de kinderen. Vind ie het gek dat ik chagrijnig ben. Ja zo heb ik ook geen leven. Beetje hulp zou fijn zijn. Dingen zien zou fijn zijn. Moet alles vragen doet niks uit zichzelf. Hij is bijna 28 kom op zeg! Is niet altijd zo maar vandaag 🤬

één jaar geleden

Het voelt vanmorgen even als een enkelband hebben en t huis niet uit kunnen. Had ik de kleine eindelijk in slaap, blijken we niet de spullen in huis te hebben voor wat klusjes die ik wilde gaan doen (partner zei dat t er was). En een slapende baby verplaatsen is vragen om problemen. Dus toen was ik goed genoeg voor enkel wat huishoudelijke dingen terwijl ik zowat ontplof van die stomme huishebonden stomme terugkerende vervloekte huishoudelijkheden, zeg de was, de vaatwasser, stofzuigen bleah bleah bleah 🤬🤬😭

één jaar geleden

Pff offday hier vandaag. De peuter had mega dikke koorts die ook niet zakte met een zetpil, daarentegen was ie verder wel oke. Wilde wel constant getild worden en at/dronk vrij weinig. En volgens mij loop ik een schimmelinfectie op door dat verdomde kraamverband.. vloei af en toe nog wat of als ik een dag wat drukker ben geweest dat er ineens weer een boel uitkomt 😤

één jaar geleden

Was gister bij een vriendin met baby van 7w. Die slaapt snachts al door. Nu zit ik hier met een slapende baby en een half opgedronken flesje. Ik wil ook een doorslapende baby

één jaar geleden

Een dochter van 22 maanden en zoontje van 4 weken. Afgelopen dagen is ze weer lekker dwars en kan ik dr wel wat. Heb dan ook continu een engel en duivel in me hoofd de ene zegt ‘gooi haar naar bed, zet haar maar op de gang, zitten jij en nu STIL etc’ en de engel zegt ‘ahhhh ze is ook gewoon moe ze heeft geen dutje gedaan, ah ze wilt ook aandacht, kom op ik doe aan gentle parenting’ pfff. Dan een man die ik ALLES moet vragen om te doen, want anders gebeurt er niks, die vind dat hij dutjes mag doen want hij is moe. Moe? Moe? Van wat precies? Nou dan stijgt mn bloeddruk al naar 100 want ik geeft borstvoeding en de beste man slaapt prins heerlijk… En als kers op de taart kom ik vandaag thuis met de baby in me handen ga ik op de bank zitten en er vliegt zo een muis onder me bank vandaan. Me kind besloot vandaag 4,5 uur achter elkaar te slapen, maar daar profiteer ik even niet van, want doe natuurlijk geen oog dicht nu 🐭.

één jaar geleden

Reactie op whitt92

Een dochter van 22 maanden en zoontje van 4 weken. Afgelopen dagen is ze we ...
Ah gatver! Muizen zijn echt kut..😲😲 en al die spulletjes die ze verkopen werken echt niet😓 bij mij werkte echt alleen opjagen naar buiten en toevallig had ik er 2 achter elkaar die sprongen in mn lege vuilnisbak en die konden er niet meer uit, waardoor ik ze zo buiten kon gooien. Met behulp van staalwol, purschuim en latten écht alle gaten in mijn huis (vooral onder mijn aanrecht veel gaten bij de leidingen) dichtgemaakt en sindsdien godzijdank geen last meer, maar panisch! 😲😲 sterkte💪

één jaar geleden

Reactie op whitt92

Een dochter van 22 maanden en zoontje van 4 weken. Afgelopen dagen is ze we ...
Oohh erg hè wij hadden ook weken last van muizen in de keuken 🥵 enige wat geholpen heeft is zoeken naar waar ze vandaan kwamen. Onder de keuken door de muur dus… alles dichtgemaakt en nooit meer last gehad. Hoop dat het bij jullie ook snel klaar is met de muizen!

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Pff offday hier vandaag. De peuter had mega dikke koorts die ook niet zakt ...
Ik heb soms s nachts met een handdoek onder mn billen geslapen zodat alles even kon luchten. Werd ook niet goed van dat broeiende kraamverband! Hopelijk stopt het vloeien snel bij je.

één jaar geleden

Reactie op Louisje

Was gister bij een vriendin met baby van 7w. Die slaapt snachts al door. Nu ...
Ik wil je niet ontmoedigen maar onze zoontje sliep pas na 2,5 jaar door 😂. Ik hoop dat onze dochter nu wel beter slaapt 😅

één jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Ik heb soms s nachts met een handdoek onder mn billen geslapen zodat alles ...
Ga ik vannacht ook maar doen, helemaal klaar mee en begint nu ook echt wel te jeuken 😤

één jaar geleden

Reactie op MamavanTo

Ik wil je niet ontmoedigen maar onze zoontje sliep pas na 2,5 jaar door 😂. ...
Zelfde hier 🙈 Werd ook helemaal gek van alle adviezen van mensen die dachten te weten hoe je je kind door kan laten slapen 🙄

één jaar geleden

Reactie op MamavanTo

Ik wil je niet ontmoedigen maar onze zoontje sliep pas na 2,5 jaar door 😂. ...
Oef! Mijn dochter sliep door met 1,5 en dat vond ik al lang. Nu een baby van een maand en wil even klagen over mensen die me al vroegen of ze de nacht al doorslaapt... 🤪 Hahaha, nee nog maar 3x per nacht een voeding.

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Ga ik vannacht ook maar doen, helemaal klaar mee en begint nu ook echt wel ...
Ik vond trouwens die zwarte Kotex verbanden ook iets minder broeierig om te dragen. Als je qua vloei al op iets lichters kunt overstappen zou ik daar zeker ook naar kijken

één jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Ik vond trouwens die zwarte Kotex verbanden ook iets minder broeierig om te ...
Ja die heb ik dus al en toch last van.. bij mn oudste veel langer gevloeid en toen helemaal geen last van gehad..