2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Meez
Aargh, ik heb zo'n hekel aan die voedingen tijdens het avondeten, altijd pr ...
Ik laat mijn eten tegenwoordig in stukjes snijden en tijdens het voeden eet ik het op, zodat ik met een hand het eten op kan prikken en opeten
één jaar geleden
Reactie op Eagerhearts
Ik laat mijn eten tegenwoordig in stukjes snijden en tijdens het voeden eet ...
Ik ook idd 😂
één jaar geleden
Vind het zo irritant dat we van iedereen roze kleertjes en spullen krijgen voor onze dochter. Letterlijk alles wat we gekregen hebben is roze. Voor ons zoontje kregen we allerlei verschillende kleuren, maar bij een meisje moet per se alles roze zijn... Ik vind roze best een prima kleur, maar ben er nu wel op uitgekeken😂
één jaar geleden
Ik dacht ik probeer het eens, te slapen als de kleine slaapt. Zo straks viel meneer eindelijk op mij in slaap op de bank. Dus ik deed kussens in mijn rug, en een voedingskussen kom ons heen zodat hij er niet per ongeluk af zou donderden als ik in slaap zou vallen, en hem niet goed meer vast had.
Ik heb 1 uurtje kunnen slapen! Maar zooooo hee ik wordt me een partij verrot wakker!
Vraag me af wat nu beter is, niet slapen overdag of deze mini slaapjes proberen mee te pakken.
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Ik dacht ik probeer het eens, te slapen als de kleine slaapt. Zo straks vie ...
Hahahaa ik heb dit dus ook altijd. Als ik dan wakker word heb ik echt helemaal nergens meer zin in…
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Ik dacht ik probeer het eens, te slapen als de kleine slaapt. Zo straks vie ...
Ah heel herkenbaar! Maar meestal hou ik het dan in de avond toch wel langer vol. Dus ik merk het niet direct. Want oh wat kan ik soms lastig worden overdag. Dan heb ik ook altijd het gevoel van; laat mij lekker liggen. Adios 🤣
één jaar geleden
Manlief vanmorgen niet met de hond eruit geweest dus moest ik met de 2 jongens huphup en der uit. Wil ik de oudste in het meerijd stoeltje zetten mist er ineens een schroef? Hoe geen idee. Was de schroef waarmee je het stoeltje aan het plankje maakt. Dus konden we niet gebruiken. Ik ben geen drager dus geen draagdoek oid. Dus zoontje moest gewoon meelopen. Dikke drama want de hond luistert niet en heb maar 2 handen 😂. Kom ik thuis doet het geluid van de tv niet. Nou fijn weekend alvast 😊
één jaar geleden
Het voelt soms echt alsof mijn eigen baby mij niet leuk vindt… Bij mij is het altijd maar krijsen en zal nooit in mijn armen in slaap vallen, bij mijn partner ligt hij zo een uur op zijn borst te slapen🤦🏻♀️
Hij is constant aan het lachen naar mijn partner en ik heb hooguit 3 halve lachjes gezien.
Ik doe alles voor de kleine, ga 10x per nacht mijn bed uit omdat hij overstuur is, verschoon de luiers en geef de flesjes. Voelt soms alsof ik alleen daar goed voor ben terwijl ik degene ben met een gehavend lichaam😕 En mijn partner heeft de leuke en gezellige baby
(Ik ben echt gek op de kleine hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik wil zó graag ook even lekker knuffelen met hem of hem zien lachen😭)