2030 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Changel

Tweede klaag van vandaag.. mensen die maar blijven herhalen dat ik aan de z ...
Ik snap echt niet wat mensen denken te bereiken met zo’n opmerking. Oh, thanks, dat had ik zelf echt nog niet door… Nu je het zegt, ik ga er wat aan doen 🙄

één jaar geleden

Al 5 keer bij de apotheek geweest en nog geen recept….. hoe moeilijk kan het zijn…. Het is niet ver lopen maar wel een hele onderneming met 2 kids

één jaar geleden

Reactie op Blabla19

Partner stelde voor dat ik even op bed ging liggen omdat ik me niet zo fit ...
Volgende keer gewoon oordoppen indoen, hij regelt het maar haha.

één jaar geleden

Pff partner zit er even doorheen na een stressvolle dag. Baby van 4 weken wil alleen vastgehouden worden door mij en dreumes slaapt slecht sinds een week en heeft de nodige driftbuien. Het constante zorgen en bezig zijn met de kinderen valt hem zwaar. Weet ook niet zo goed hoe ik hem kan steunen.. Het is ook echt niet zo dat hij het laat afweten. Alles behalve zelfs. Maar ik ben oprecht bang dat hij de zorg voor twee kinderen niet gaat volhouden zo. Merk ook dat ik er onzeker van wordt

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Pff partner zit er even doorheen na een stressvolle dag. Baby van 4 weken w ...
Precies het verhaal van hier thuis. Ik word er ook onzeker van. Dat hij het niet vol houdt en weggaat.. Bijna 3 jarige wil niet gaan slapen en alleen mij. Ben zo 2 uur per avond met hem bezig. Beneden hoor ik dan de baby huilen. Pak ik de baby over en is ze stil. Voor alle partijen frustrerend!

één jaar geleden

Reactie op vdSTromp

Precies het verhaal van hier thuis. Ik word er ook onzeker van. Dat hij het ...
Ja inderdaad! Klinkt heel gek, maar soms zou ik willen dat hij er een potje van zou maken. Dan was het tenminste duidelijk wat er moet gebeuren. Hij heeft nog ruim 3 weken vrij. Klinkt gek, maar ergens denk (of hoop) ik dat vrij zijn hem ook geen goed doet. Zo is hij 24/7 alleen bezig met zijn gezin. Maar het kan ook zijn dat ik dit alleen maar hoop zodat het binnenkort beter zal gaan.

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Ja inderdaad! Klinkt heel gek, maar soms zou ik willen dat hij er een potje ...
De mijne is alweer aan het werk gegaan na drie weken. Dus na werk gelijk door in de zorg rol. Zei steeds ik had liever gewild dat ie nog wat langer thuis was, maar dat is zo te lezen ook niet persé de oplossing.

één jaar geleden

Reactie op vdSTromp

De mijne is alweer aan het werk gegaan na drie weken. Dus na werk gelijk do ...
Zijn jullie partners 3 weken thuis gebleven? Die van mij 1,5. Vond het wel zwaar toen hij weer van 7 tot 5 van huis weg was😅

één jaar geleden

24/7 zorgen voor 2 kinderen een man en een hond. Vandaag breekt het even. Kijk altijd zo uit na het weekend! Hoef ik even niet alles alleen te doen en heb ik gewoon ook iets meer tijd voor elk kindje. Man moest werken want was spoed ofzo. Is nu nog niet thuis over half uur ongeveer. Moet om 17:00 weer weg voor een bedrijfsuitje. En ja ik mocht mee maar ja niemand kan oppassen dus dan kan dat even niet. Dus nu zit ik weer de hele dag alleen met de kinderen. Elke avond is het hetzelfde liedje en wil de oudste niet slapen dus zie al op tegen vanavond 🥲. Ben er zo aan toe om even weg te zijn zonder kinderen! Hou zoveel van ze maar even een dagje voor mezelf zou echt fijn zijn!

één jaar geleden

Mijn vriend is 4 weken thuis gebleven, daarna 2 dagen p/w gewerkt 2 weken lang. Vervolgens 3 dagen p/w gewerkt 2 weken lang. En vanaf maandag zal hij voortaan 4 dagen per week gaan werken.

één jaar geleden

Clusterende baby, aaah. Geef m'n tepels even wat rust en val wat langer dan 10 minuten in slaap

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Yess winning 🥳
Hij ging net gewoon slapen 🥳 nou ja wel wat mopperen maar niet huilen! Nu is die andere weer wakker 😂

één jaar geleden

Dag begint weer fantastisch. Vraag voor een keer of mn partner de fles geeft die ik normaal gesproken sowieso 5x p.w geef. Krijg ik me de wind van voren dat hij moe is van werken en elke keer rond deze tijd op te staan. Kan ik er wat aan doen dat ze rond 5e komt. Ik heb ook geen zin om 7x p.w elke fles te doen.. Word straks wat als ik weer aan het werk ga 🤐

één jaar geleden

Pff janken met de pet op, ben al wakker sinds 3 en hij wilt maar niet slapen.. heb hem al voor 2e keer gevoed ook

één jaar geleden

Kind met mega groeispurt, past binnen een week het grootste deel niet meer wat ik had gekocht… 🤦🏻‍♀️ Fijn dat ie lekker groeit maar doe dat even geleidelijk graag🫠

één jaar geleden

Alles gaat prima in het gezin. Lieve 3-jarige die dol is op haar zus en best al goed rekening met haar probeert te houden. Lieve man die vaak hulp aanbiedt en gezonde baby die, in tegenstelling tot de oudste, op tijd geboren is na een droombevalling. En toch denk ik Gatver wat een gezeik aan m’n hoofd de hele tijd. Iedereen die steeds van mij wat wil! Ik ben dol op m’n baby’tje maar als ze dan niet wil slapen slaan bij mij kortdurend ff de stoppen bijna door. Die combi van twee kindjes en weer 24/7 aanstaan en borstvoeding geven maakt dat ik regelmatig terugverlang naar m’n leven voor onze tweede en de vrijheid/rust die ik toen toch weer heb opgebouwd. En als ik zeg dat ik het soms zwaar heb dan snapt men het wel, maar hoor ik ook ‘maar alles gaat toch hoe het hoort te gaan?’

één jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Alles gaat prima in het gezin. Lieve 3-jarige die dol is op haar zus en bes ...
Ow zo herkenbaar!!!! Het continue weer beschikbaar moeten zijn valt mij ook niet goed. En de momenten die je dan wel een soort van "uit" kunt staan, lijken dan zo mega kort te duren.

één jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Ooooh precies dit! Zo mee eens 🙈

één jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Heeeel herkenbaar. Kijk er ook naar uit om weer iets meer vrijheid te krijgen! Gelukkig weten we nu dat dat weer komt ;)

één jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Oh ik herken me hier zo erg in! Al is het hier een bijna tweejarige die wel wat aan het puberen is en als ie dat dan doet word ik soms ook echt helemaal leip in mn hoofd ook en reageer ik dit soms ook wel eens op mn zoontje af.. onbedoeld achteraf maar op dat moment net de druppel..