2030 Reacties

één jaar geleden

Zou het liefst mn koffers pakken en een tijdje bij mn ouders gaan zitten.. terwijl ik voor de zoveelste avond op rij krampjes aan het opvangen ben, is meneer lekker aan het sporten. Ik dacht dat we hier samen voor hadden gekozen, maar voel me echt een alleenstaande moeder die letterlijk alles alleen doet 😔

één jaar geleden

Reactie op Taraa-19

We tobben nu al een paar weken met een ontevreden ventje van 7 weken. Als h ...
Ik zag al hele goede tips voorbij komen, maar een bezoek bij de osteopaat kan ook wonderen verrichten. Dit had mijn dochter ook en bleek door bevalling een zenuwtje klem te zitten in ruggenwervel en na 2 bezoekjes was ze echt een ander kindje.

één jaar geleden

Zoontje gaat eindelijk uit zich zelf weer slapen. Kijk ik op de babyfoon ligt ie voor de deur op de grond te slapen 😅 dit deed hij dus maandag ook en dan word hij wakker als we naar bed gaan en raad is waar die dan slaapt? Juist bij ons in bed 😴

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Vandaag mijn voeten opgemeten omdat mijn schoenen niet lekker zitten (laats ...
Dit had ik ook…. En ik had veeeeel schoenen

één jaar geleden

Lijkt net alsof ik als enige voor Fé aan het zorgen ben... Geef altijd alle flesjes vrijwel, omdat meneer chaggie word als ze volgens hem niet normaal kan drinken. Doe de luiers (ook de vieze doorlek van vandaag).. Klaag niet over vermoeidheid, omdat ik het allemaal voor haar over heb.. maar als ik dan kapot ben is het 'maar ik ... ". We hadden toch samen gekozen verdomme voor een kind. Niet alleen ik.. 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op rosak

Dit had ik ook…. En ik had veeeeel schoenen
Ik heb er ook veel, ga vandaag eens kijken welke nog wel passen. Gisteravond al 2 paar nieuwe besteld

één jaar geleden

Reactie op Changel

Lijkt net alsof ik als enige voor Fé aan het zorgen ben... Geef altijd alle ...
Alsof ik mijn situatie lees 🙈

één jaar geleden

Dacht ik doordat ik bv geef even langer kon genieten van geen menstruatie, ben nu 7 weken geleden bevallen en daar gaan we weer 🙄

één jaar geleden

Het is 08u10, ben wakker van 05u45. Baby ligt lekker bij papa te dutten na de voeding (die papa probeert zelf ook te dutten) en ik heb een warme koffie op na mijn ontspannende douche van daarnet... Zalig... Dus waarom in hemelsnaam ben ik aan het denken "Ik moet toch echt eens de oven en microgolf uitwassen. Welk product zou hiervoor het beste zijn?" Aaaaaaaarggghhhh... Hoe zet je de huisvrouw modus uit??? 😱🤣

één jaar geleden

Reactie op whitt92

Ik zag al hele goede tips voorbij komen, maar een bezoek bij de osteopaat k ...
Gisteren gelijk een afspraak gemaakt! Ik ben benieuwd 😊

één jaar geleden

Een afspraak bij de verloskundige die ruim een uur uitloopt. A weten dat je daardoor te laat komt bij het consultatiebureau. Dat je probeert te bellen dat je wat later bent, maar je zit 25 minuten in de wacht zegt de dame aan de telefoon maar mevrouw uw afspraak begon 5 minute geleden. Kan ik er wat aan doen dat ik zo lang in de wachtrij zit ofdat ziekenhuis ruim een uur uitloopt. Kers op de taart mijn kleine dame besluit zo veel te poepen dat en de romper en het boxpalje voel poep zitten. Dus zonder kleren terug de auto in na ons bezoek aan CB. Gelukkig twee grote doeken bij me

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Ik heb er ook veel, ga vandaag eens kijken welke nog wel passen. Gisteravon ...
Das ook leuk 🤪

één jaar geleden

Reactie op Taraa-19

Gisteren gelijk een afspraak gemaakt! Ik ben benieuwd 😊
Wij zijn ook bij de osteopaat geweest. Ons zoontje is nu stuk meer ontspannen. Drinkt en slaapt daardoor beter. Ook handige tips gekregen.

één jaar geleden

Klachten vanuit mijn baby gekregen dat mijn borsten niet lekker liggen als kussen🤣 Heel wat gewring maar hij was er niet tevreden over.. gelukkig ligt mn arm wel heerlijk!

één jaar geleden

Ik zei tegen mijn man dat ik blij ben dat hij straks (na morgen) 2 weken vrij is. Dus hij zegt ja maar ga wel vissen ik zei ja das wel goed. Ja zegt ie want ik wil ook leuke dingen doen voor mezelf. Dus vroeg ik hem wanneer ik dat dan ook is mag. Zegt ie ja dat doe je ja vaak genoeg met je moeder winkelen enz. Vriend ik moet winkelen omdat onze zoon nieuwe schoenen nodig is. Daarbij ben ik 1 keer alleen weggeweest zonder kinderen. Dit was een babyshower. Nou ja dat snapt hij niet. Zelfs als ik moet 💩 ben ik niet alleen!

één jaar geleden

Voel me net een alleenstaande moeder. Mijn man slaapt 's nachts gewoon van 22:30 tot zijn wekker om 06:30. Dit omdat ik borstvoeding geef 3 tot 4x in de nacht. Komt meneer van zijn werk, gaat hij in de zetel zitten en "even een dutje doen" want hij is moe. Terwijl ik hier de hele dag met een huilbaby zit. kan niet eens wat eten overdag of even naar de wc. ik leef op max 3 uren slaap, maar HIJ is moe natuurlijk... ik doe alles alleen.

één jaar geleden

Reactie op maklompo

Voel me net een alleenstaande moeder. Mijn man slaapt 's nachts gewoon van ...
Dat zijn mannen! Die zijn niet gemaakt om kinderen op te laten groeien ofzo. Die van mij zei dat hij 2 uur had geslapen vannacht maar als onze oudste om 4 uur huilt en de jongste om 5 en hij pas om 6:30 uit zijn bed gaat. Tsja nou ja dan heeft ie precies dan geslapen 💪🏻 maar idd hij is moe en ik niet

één jaar geleden

Pffff even verder op bericht van gisteren. Vanmorgen mijn schoenen uitgezocht en gepast. Ik pas nog wat sandalen en mijn snowboots. 2 volle kratten die weg kunnen (zeker 30 paar). Krijg ik opmerkingen zoals: dat ruimt lekker op. Ben daar zo om geïrriteerd en dan mijn man die zegt: ach dan koop je toch nieuwe. Alsof ik hier niet van mag balen, misschien ook nog hormonen maar de hele dag al geïrriteerd/emotioneel. En eerlijk gaat het me nog niet eens om de schoenen zelf als om de reacties.

één jaar geleden

Reactie op rosak

Dat zijn mannen! Die zijn niet gemaakt om kinderen op te laten groeien ofzo ...
De eerste twee zinnen… Kom op, mannen kunnen prima voor hun kinderen zorgen. Sommige mannen nemen hun verantwoordelijkheid alleen niet.

één jaar geleden

Reactie op Julia321

De eerste twee zinnen… Kom op, mannen kunnen prima voor hun kinderen zorgen ...
Helemaal mee eens, ik ervaar hier ook mega veel betrokkenheid, we doen het echt samen, net zoals 4 jaar terug bij de eerste!