2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Changel
Word zo moe van alle goed bedoelde adviezen en de berichten met hoe het gaa ...
Ooh ja zo irritant. Of: laatste loodjes hè. Jaaa ik weet het. Ik heb mensen die onder elke foto op Snapchat reageren (vooral familie). Zoals flesjes uitkoken, bedje opmaken, kleding inpakken. Ik snap wel dat zij het misschien ook spannend vinden, maar ik vind dat zo irritant. Ik hoef niet onder elke foto te lezen: bijna!!! Of spannend!!! Laatste loodjes... Het zal echt aan mij liggen en mijn humeur af en toe. Maar op dit moment vind ik het vervelend worden. En mensen die steeds zeggen dat we hun op de hoogte moeten houden enz. Pff
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ooh ja zo irritant. Of: laatste loodjes hè. Jaaa ik weet het. Ik heb mensen ...
Precies dat en dan raar opkijken als je wat botter uit de hoek komt. Had maandag mn ma echt ff afgeblaft. Kon het niet meer hebben en zeker niet nadat ze een restaurant koos waar welgeteld 2 hele opties aan eten voor mij was. Like what the heck.. ik wil ook nog gewoon fatsoenlijk kiezen
één jaar geleden
Reactie op Changel
Precies dat en dan raar opkijken als je wat botter uit de hoek komt. Had ma ...
Ik heb ook schoonouders die vanalles willen plannen. Met elke "bijzondere" dag (zoals feestdagen, moederdag enz). Wij hebben al een zoon van bijna 2, maar die moet gewoon optijd naar bed. Nu willen ze vaak gaan bbqen, uiteten (tapas enz, waar je heel lang zit altijd). En dan niet begrijpen dat wij niet komen. En ook tijdens de zwangerschap van alles willen doen samen. Na mijn babyshower (die al erg vermoeiend was, wel heel leuk hoor) daarna nog samen eten. Ik wil dan op de bank ploffen in mijn huispakkie en verder niks meer aan mijn hoofd haha (vorige babyshower gingen we nog bbqen bij hun en moest lopend naar huis, was niks geregeld). Dit keer kan ik gelukkig iets beter voor mezelf opkomen. Dat we soms ook als gezin iets willen doen, of gewoon een keer lekker niks en rustig aan doen.
één jaar geleden
Vandaag ook weer bericht: schat wanneer ga je die baby nou eens eruit poepen ik word er helemaal nerveus van elke dag dat ie er niet is 😵💫😵💫😵💫
Pffffff heb gezegd dat ik ook zomaar nog een paar weken zwanger kan zijn ivm overtijd gaan. Maar jeetje jongens, alsof ik iedereen ga inlichten zodra de weeën beginnen. Jullie horen het wel als ik bevallen ben en wij als gezin zo ver zijn nadat we zijn bij gekomen. Het gaat echt niet sneller door 100x te vragen of ie er al is..🙄
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Ik ben 39+5 en mijn vriend is morgen jarig. Zou het zo leuk vinden om op zi ...
Ik wil net iets vroeger bevallen om zeker niet op de verjaardsag van m'n vriend bevallen. Ze verdienen elk hun eigen dag in de spotlight! K ben namelijk uitgerekend 2 dagen voor zijn verjaardag en de afspraak is al gemaakt met de gynaecoloog dat ik niet overtijd zal gaan. Hopelijk stemt ze toe om een paar dagen vroeger in te leiden dan de uitgerekende datum 😅
één jaar geleden
Reactie op Celiie
Vandaag ook weer bericht: schat wanneer ga je die baby nou eens eruit poepe ...
Mijn schoonmoeder verwacht ook dat we haar gaan inlichten zodra de weeën beginnen en als we naar het ziekenhuis gaan. Ik heb maar niks gezegd en laat haar in die waan. Wij lichten iedereen ook pas in na de bevalling. (Behalve de vader en stiefmoeder van mijn vriend, want die gaan op ons zoontje passen)
één jaar geleden
Reactie op tdkramer
Waarom word je ingeleid als ik vragen mag? :)
Ik ben bij mijn eerste ferm overtijd gegaan, ingeleid op 41+3, bevallen 41+5. M'n zoontje had een groot hoofd en paste moeilijk door m'n bekken. Daarom wil ik sowieso niet overtijd gaan en m'n gynaecoloog gaat daar mee akkoord, vooral omdat nummer 2 ook een groot hoofd blijkt te hebben. Dus ik hoop dat ze die paar dagen vroeger ook zal toestaan. Morgen hebben we het gesprek, dus dan weet k hopelijk meer.
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ik ga nu toch ook iets plaatsten op de klaagmuur. Lastig onderwerp: schoono ...
Echt totaal niet egoïstisch zijn jullie. Zij kiezen er toch voor precies dan op vakantie te gaan? Werken ze nog of zijn ze met pensioen? Mijn schoonouders zijn met pensioen en kunnen dus kiezen wanneer ze gaan.
Als jullie geen seintje willen geven, dan lekker niet doen. Het gaat om jullie en de baby en rest zoekt het maar even uit.
één jaar geleden
Reactie op Changel
Pff vandaag waren mijn ouders op bezoek.. maar manmanman wat ben ik blij da ...
En helpt het ook niet als je dan na een tijdje zegt: ik ben te moe, vinden jullie het ok om te gaan?
één jaar geleden
Reactie op Anne_zomerbaby
Echt totaal niet egoïstisch zijn jullie. Zij kiezen er toch voor precies da ...
Nee ze zijn nog niet met pensioen, maar hebben genoeg tijd om op vakantie te gaan. Deze week hebben ze zelf vrij gevraagd, dus zelf besloten. Ik heb mij er nu gelukkig meer bij neer kunnen leggen. Ik word waarschijnlijk ingeleid in de week dat zij weg zijn. Gelukkig heeft mijn man ook echt zoiets van, we gaan niks zeggen totdat hij geboren is (of wat we op dat moment willen) en mijn moeder wel inlichten, omdat ze op onze zoon gaat passen dan. (Dus moeten haar wel informeren)
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Nee ze zijn nog niet met pensioen, maar hebben genoeg tijd om op vakantie t ...
Oh gelukkig dat jullie er zo eensgezind in staan! En heel goed om zelf je moment te kiezen lijkt me. Nou dan wens ik je alvast een goede bevalling ❤️
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Waarom zet je het dan op social media? Toch juist om het aan mensen te late ...
Het staat ook bewust niet op social media voor iedereen, maar alleen op snap. Het gaat mij om bepaalde reacties. Als iemand iets leuk vind is dat prima, maar ik hoef niet bij elke foto te horen: ooh bijna! Want dat weet ik zelf ook wel.
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Het staat ook bewust niet op social media voor iedereen, maar alleen op sna ...
Wat zou je er dan liever voor reacties op krijgen? Ik merk dat ik zelf ook zo reageer bij anderen die bijna uitgerekend zijn. Heb me nooit zo beseft dat dit als vervelend over kan komen en vind het zelf ook niet vervelend.
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Het staat ook bewust niet op social media voor iedereen, maar alleen op sna ...
Als je dat zo vervelend vindt dat men meeleeft (zo zie ik het in elk geval) dan zou ik niks meer plaatsen. Ik zou ook bij iemand anders zoiets sturen. Ik krijg nu ook reacties (niet op sm, maar via wa) en ik denk alleen maar.. Wat lief dat mensen aan mij denken!
En inderdaad, welke reacties mogen dan wel? Als ik hier sommige berichtjes lees mag je niks meer tegen een zwangere zeggen 🙈