2030 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Moesje3

Als je dat zo vervelend vindt dat men meeleeft (zo zie ik het in elk geval) ...
Nou wat ik net zeg. Als mensen reageren op wat ik doe, vind ik het niet erg. Dus als ik aan het fietsen ben, schoonmaken, bankhangen, babyspul klaarmaken. Ik vind het leuk om daar reactie op te krijgen, zoals dat iets er leuk uit ziet of mooi gedaan of wat handig of iets dergelijks. Maar ik hoef niet overal te horen dat ik er bijna ben, want daar gaat mijn bericht/foto ook nooit over. Ik stuur dingen die ik op dat moment aan het doen ben. Zelfs bij dingen als een taart maken krijg ik zulke reacties ipv een reactie op wat ik echt aan het doen ben.

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Zo ontzettend moe, hou vocht vast, misselijk, hoofdpijn en futloos. Voel me ...
Hang in there, I feel you! 't zijn de laatste loodjes en dan genieten. die vermoeidheid wordt opeens maar half zo erg ondanks de gebroken nachten, je zal leven op adrenaline en de wereld zal aan je voeten liggen 😉 Maar ik voel me helemaal hetzelfde hoor 😬

één jaar geleden

Precies tijdens de laatste loodjes (maandag keizersnede) mega ziek geworden met griep… dus laatste energie wordt eruit gezogen. Als iemand ernaar vraagt kan ik al huilen 😅. Heb nu al een beetje paniek als ik denk aan het feit dat ik daar hondsberoerd lig terwijl ze bezig zijn en dan vervolgens nog meer pijn te hebben. Zo dit was even mijn klaag zang 🤧 🤢

één jaar geleden

Even zeiken: ik heb vandaag zo'n verschrikkelijke baaldag. Gelukkig is de oudste spelen bij de buurvrouw vandaag en ben ik alleen thuis zodat ik niemand kan belasten met mijn slechte sagerijnige humeur en huil buien. Ik ga proberen zo kort mogelijk samen te vatten: in de afgelopen 3 maanden is het pech op pech op pech geweest. Onverwachts mijn schoonmoeder verloren na zeer kort ziekbed, mijn schoonvader is 100% zorg afhankelijk maar wil niet naar een tehuis. Dit alles op afstand proberen te regelen met slechte communicatie want mañana mañana, langzaam en traag (Spanje). Want die man moet toch eten en verschoond! Hierdoor elke keer op en neer naar Spanje moeten rijden met een 2 jarige (15 uur heen en 15 uur terug met bekkeninstabiliteit en elke keer hotel kosten en benzine kosten. 1x gestrand in Frankrijk wegens auto total loss. Nieuwe auto had ook mankementen dus die is inmiddels ook weer weg en zijn nu aan onze 3e auto in 2 maanden tijd bezig. Rekeningen blijven uit allerlei hoeken komen dat je denkt hoe is het mogelijk (serieus belastingdienst die blijkbaar komen zeiken over een zwangerschaps uitkering in 2020 waar ze niks vanaf wisten terwijl dit fucking via hun geregeld was). Mijn auto moest gekeurd en grote beurt je raad het al, grote reparaties nodig nog niet gedaan want het geld is er niet. Alles gaat hier spontaan op en leeg en kapot in huis. Van de lades in de vriezer tot een plafondlamp eraf stoten. Mijn man staat emotioneel op instorten en heeft van de week bij zn assistente staan uithuilen om mij niet te belasten. Mijn ouders waren altijd al bloedzuigers maar die gooien er een schepje bovenop. Mijn zoon van 2 heeft besloten dat hij nu ECHT gaat peuter puberen (bedankt voor de timing schat) Door mijn bekken kan ik haast niet lopen dus rolstoel gehuurd, haha achteraf bleek de verzekering niet te kloppen, hoera weer een rekening. Ik heb vorige week ons huisdier laten inslapen. De dag begon met stront. Zo immens veel stront overal omdat mn man de luier van de oudste niet goed had aangedaan door zijn eigen slaapgebrek waarschijnlijk. Dit omdat we vannacht ook al samen huilend op de bank hebben gezeten. Rouw verwerking is nog geen ruimte voor geweest maar zoonlief blijft vragen waar ia ia is (oma)... Door alles wat er gebeurd is, is het hele 3e trimester verpest en vol met stress geweest. Ik zit ALWEER met een ontsteking in mijn tiet. Alle spaarpotjes die er waren zijn op en leeg. En er zullen nu vast nog 100 dingen zijn die ik vergeet. En dan sta je net met je allerlaatste euro's in de winkel een fles ketchup te kopen, ALLEEN een fles ketchup meer niet want ik wilde ZO FUCKING GRAAG KETCHUP, en dan zegt dat klote apparaat dat er controle moet komen. Dan kom swerelds meest verveelde vrouw (lees trol) aan gesjokt om halverwege de wandelgang in gesprek te raken met een collega over haar pauze tijden.. Sorry maar dan is het verdomme KLAAR HE?!!! Heb net de laatste koekjes die eigenlijk al een half jaar niemand wil maar opgevreten uit ellende. Vanavond gaat het wel weer, het einde van de shit komt in zicht. Maar voor nu ben ik er even helemaal klaar mee en heb ik een baaldag. Ik ben blij dat ik alleen op de bank zit met een kop thee en even alles eruit kan gooien... straks ben ik opgelucht en kan ik weer die leuke moeder (proberen) te zijn, en de ondersteunende vrouw.. Sorry voor dit onsamenhangend relaas maar ik moest het even kwijt...

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Even zeiken: ik heb vandaag zo'n verschrikkelijke baaldag. Gelukkig is de o ...
Pfoe, dit klinkt ook wel als onwijs veel shit (ba dam tss) op jullie bordje!! Snap dat jullie aan het instorten zijn! Heel veel sterkte en een dikke knuffel, zoveel trubbel zou niemand trekken. Gecondoleerd en heel veel sterkte, dat het voor jullie maar snel weer de positief mag worden ❤️

één jaar geleden

Reactie op SophieMae

Pfoe, dit klinkt ook wel als onwijs veel shit (ba dam tss) op jullie bordje ...
Super lief van je dankjewel, jouw woorden worden zeer gewaardeerd❤️

één jaar geleden

Reactie op Naomi en Joran

Precies tijdens de laatste loodjes (maandag keizersnede) mega ziek geworden ...
Balen! Om je een beetje moed in te praten: bij de eerste had ik ook griep. Begon 3 dagen voor de bevalling en ik heb me best beroerd gevoeld. Zag er ook tegenop te bevallen met een flinke snotneus en oververmoeidheid. Maar tijdens en na de bevalling zet je toch een knop om, you can do this 💪🏻

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Oh meid, wat een verhaal.. Allereerst Gecondoleerd met het verlies van je huisdier en familielid. Pas een beetje goed op jezelf oke? Een virtuele dikke knuffel toegestuurd 🫂

één jaar geleden

Nu 38+5. Begin me te vervelen…😩 wil geen serie beginnen want als het gebeurd geen tijd meer voor. Alles staat en is al klaar (babykamer, kleertjes gewassen, vluchtkoffer). Van mij mag ze komen. Iedereen zegt geniet er nog maar van, maar ik begin me nu toch wel te vervelen😂

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Wat verschrikkelijk allemaal.. gecondoleerd en veel sterkte. Hopelijk gaat het voor jullie snel de positieve kant uit 🍀

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Nou wat verschrikkelijk allemaal zeg! Sowieso gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder en van je huisdier! Voor de meeste mensen is dat al genoeg, maar bij jou komt er nog zoveel bij. Ik hoop dat het lukt om goed op jezelf te passen, maar ik snap ook dat de omstandigheden het uiterste van je vragen. Heel veel sterkte en liefs ❤️ En blijf ook vooral delen hier, want er zijn altijd lieverds hier om je te steunen. We kunnen het niet verlichten, maar misschien helpt het toch een piepklein beetje.

één jaar geleden

Herkent iemand dit? Er willen ineens allerlei “vriendinnen” langskomen die eigenlijk de gehele zwangerschap niet veel hebben geappt oid. Ik heb eerlijk gezegd dat ik daar niet zo’n zin in heb en gewoon lekker in mn bubbel wilt zitten ik vermaak me alleen prima en met mn vriend en onze families. Maar dan toch blijven ze doordrammen “ja snap ik, maar ik dacht gewoon een uurtje ofzo blabla”. Ben ik nu raar of? Als iemand tegen mij zou zeggen dat hij/zij daar niet op zit te wachten zou ik allang denken van nou ik laat diegene maar😅 pfff vind het heel lastig om op deze manier dan nee te moeten zeggen.

één jaar geleden

Pff ik kan niet meer. Ik heb sinds dat mijn dochter geboren is ( bijna 2 weken ) niet eens 3u aan een stuk door geslapen. Ik geef bv maar volges mij krijgt ze niet genoeg. Wilt om de 1-2 u aan de borst. Heb ook nog een peuter rondlopen die helemaal overprikkeld is van de nieuwe situatie. En mijn vriend die geen fuck doet aan t huishouden. Pff ik wil hem t liefst t huis uitschoppen want kan zn kop niet meer aanzien 😪

één jaar geleden

Wat een super lieve reacties van jullie. Die geven een mens weer moed, dankjullie wel. Zoals gezegd weer klaar om door te gaan! Net heerlijk gedoucht nadat ik de rest van de dag in pyjama had gezeten en nu heerlijk opgefrist. De druk is eraf heb mezelf die baal dag gegund en nu ga ik met rechte rug mijn zoontje ophalen en een dikke knuffel van hem pikken. ❤️

één jaar geleden

Reactie op Bloomingflower95

Herkent iemand dit? Er willen ineens allerlei “vriendinnen” langskomen die ...
Dat is ook echt mega moeilijk zeker als ze zo doordrammen. Vind het wel super sterk en goed van je dat je zo dicht bij je eigen gevoel blijft en houd dat ook vol! Helemaal terecht dat je daar nu niet meer op zit te wachten. Ik heb zelf al moeite met mensen die ik wel graag zie en dat is niks geks. Kies voor jezelf dat verdien je.

één jaar geleden

Reactie op angel90

Pff ik kan niet meer. Ik heb sinds dat mijn dochter geboren is ( bijna 2 we ...
Oh lieverd wat zou ik jou graag helpen. Is er misschien iemand in je omgeving die de kinderen een dagje van je kan overnemen? Die dan een fijne dag uit logeren gaan ofzo? Dan ga jij even slapen. Laat de boel de boel, dat opgeruimde huis komt wel weer. En je vriend, zou je hem misschien heel bot een lijstje met taken in zn handen kunnen drukken en zeggen dit moet er allemaal gebeuren je mag zelf kiezen welke volgorde. Succes niet gek dat jij er even doorheen zit, slaap tekort doet ZOVEEL met een mens ❤️

één jaar geleden

Reactie op angel90

Pff ik kan niet meer. Ik heb sinds dat mijn dochter geboren is ( bijna 2 we ...
Ach wat mega shit zeg! Sterkte!! En hopelijk komt je vriend snel in actie.

één jaar geleden

Reactie op Bloomingflower95

Herkent iemand dit? Er willen ineens allerlei “vriendinnen” langskomen die ...
Groot gelijk heb je! Drammers komen er bij ons sowieso niet in. Al moet ik zeggen dat ik dit nog niet heb meegemaakt hoor. Maar goed dat dat voet bij stuk houdt! En als mensen de hele zwangerschap niet echt iets hebben laten horen dan tellen ze sowieso niet mee vind ik hoor.

één jaar geleden

Onze zoon is alweer een week oud vandaag 🥲 de kraamzorg vanmorgen alweer uitgezwaaid….. jemig wat gaat de tijd toch snel! Ik geef borstvoeding en heb zoveel productie dat ik wel 2 kinderen kan voeden….. kolven is niet slim want nog meer productie maar laten zitten is bijna geen optie of ik ben zeiknat van al dat melk… en die pijn 😰 Nu nog maar even genieten van een heerlijke rustige zomer avond

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Jeetje wat een ellende! En dat terwijl het zonder al die shit waarschijnlijk al zwaar genoeg is. Gecondoleerd met jullie verlies en ik hoop heel erg dat het jullie een beetje mee gaat zitten en dat je de bevalling een klein beetje uitgerust in kan gaan. Heel veel sterkte en succes 🌹🍀