2030 Reacties

één jaar geleden

Ik verveel me echt de rambam! Heb wel mn dochter van 2 maar mannn ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet.

één jaar geleden

Ook iedereen die zegt "geniet er nou nog maar van" alsof mn leven voorbij is straks en alsof alle mooie momenten met mn dochter als enig kind straks voorbij zijn. En alsof zwanger zijn met bekkenklachten ontzettend genieten is elke dag. Blugh

één jaar geleden

Reactie op CGM1990

Ik verveel me echt de rambam! Heb wel mn dochter van 2 maar mannn ik weet ...
Same… iedereen die zegt geniet er nou maar van. Nu kan het nog.. als ik het niet wou was ik niet aan kinderen begonnen🫣 ik kijk juist heel erg uit naar de komst van de kleine. Heb er 9 maanden naar uit gekeken en het is goed nu☺️

één jaar geleden

Reactie op CGM1990

Ook iedereen die zegt "geniet er nou nog maar van" alsof mn leven voorbij ...
Indd! Tuurlijk heb ik wel momenten dat ik emotioneel wordt als ik erbij stil sta dat ik mijn aandacht straks moet verdelen en indd minder tijd voor haar heb ofzo. Maar daar ga je toch niet elke dag bij stil blijven staan, het is mooi geweest nu,laat maar komen haha

één jaar geleden

Ik word helemaal gek van mijn hormonen/kraamtranen (als het die nog wel zijn na 8 dagen🥲). Ik mis mijn zwangere buik onwijs, mis de trapjes en hem 24/7 veilig bij me hebben. Maar ik kan ook zó genieten dat hij nu naast mij ligt en mijn hart overloopt van liefde. Ik zou zo graag beide tegelijk willen hebben maar dat kan niet en dat geeft me de hele dag al huilbuien 🤷🏻‍♀️ Ik snap mijn eigen hoofd niet meer

één jaar geleden

Oja en iedereen om me heen die helemaal zenuwachtig zijn! Iedere ochtend 'issie er al?' 'Heb je goed geslapen?' 'Voel je al wat?' 37+ 4 nu en ik wacht ook nog steeds lieve mensen..het kan ieder moment..maar ook nog zeker 4weken duren🤷‍♀️ lief bedoeld natuurlijk

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ik word helemaal gek van mijn hormonen/kraamtranen (als het die nog wel zij ...
Ik ga de buik en trapjes helemaal niet missen. Ben blij als ik er van af ben. Maar je hoofd doet gekke dingen met je hahaha. Ik dacht eerst ook ik ga niet huilen. En de 1e avond dat mijn man even weg was, toen kwamen de tranen. Tranen voor niks, want ik was echt gelukkig haha

één jaar geleden

Reactie op RickyV

Ik ga de buik en trapjes helemaal niet missen. Ben blij als ik er van af be ...
Hahaha ja precies dat, ik wilde zó graag van mijn buik af en nu mis ik hem🥲 Vooral als ik even 5 min alleen ben, echt tranen met tuiten. De rest van de dag ben ik helemaal happy 🤣

één jaar geleden

Vanochtend bij het wakker worden dacht ik vruchtwater te verliezen, uur in het ziekenhuis geweest aan de ctg en inwendig onderzoek gehad etc. en bleek toch geen vruchtwater te zijn. Nu dus weer thuis en afwachten....

één jaar geleden

Mijn man en ik worden even gek van ons drukke zoontje van bijna 3. Niks is goed en hij moet de hele dag vermaakt worden. Pff vermoeiend en dat met een baby van 1 week oud erbij. Lief zoontje papa en mama willen even rust🙈

één jaar geleden

Ik word geeeek van het wachten! 41+1 en al een paar dagen gerommel in mijn buik maar het zet niet door. Ik wil zo graag een ontspannen thuisbevalling en ik raak steeds meer gespannen van het idee dat ik misschien ingeleid moet gaan worden. Aaaaahhh zo gefrustreerd

één jaar geleden

Reactie op natasjam

Mijn man en ik worden even gek van ons drukke zoontje van bijna 3. Niks is ...
Precies dit hier ook! Niets is goed. Bij alles mama, maar ik kan niet alles doen. Morgen gaat hij gelukkig even met opa & oma op pad. Gaan wij even extra met de baby knuffelen zonder dat hij het ziet 😅

één jaar geleden

Naweeën 😭

één jaar geleden

Ik vrijdagochtend bevallen. Na ballon plaatsing donderdag ochtend. Ik vannacht ziekenhuis verbleven. Partner thuis geslapen, partner vanmiddag drie keer getikt met de kleine en zegt net gewoon zo ik ben nu al verrot 😑. Waarvan precies

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ik word helemaal gek van mijn hormonen/kraamtranen (als het die nog wel zij ...
Ach, je bent nog op en top kraamvrouw.. niet te streng zijn voor jezelf dat je nog bij lange na jezelf niet bent door de hormonen. Komt allemaal goed. Belangrijk is indd dat je ook kunt genieten 💝

één jaar geleden

38+1 vandaag en m'n lijf is echt helemaal op... moet nu nog de kinderen (7, 9 en 10) in bad en naar bed gaan doen, weet echt even niet waar ik het vandaan moet halen 😅

één jaar geleden

Voel me zo ondankbaar dat ik niet meer kan genieten van mn zwangerschap en er al 2 weken heel erg klaar mee ben.. nu bijna 40 weken en waar ik bij de eerste alle geduld heb, heb ik dat nu niet meer en denk ik zelfs na over strippen. Zit mezelf zo in de weg

één jaar geleden

Reactie op MikaPika

Ik word geeeek van het wachten! 41+1 en al een paar dagen gerommel in mijn ...
Hier precies hetzelfde, ook 41+1 nu. Wil zooooo graag thuis bevallen maar Strippen lukt nog niet. Probeer een beetje te ontspannen zodat het hopelijk sneller op gang komt (Inleiding staat voor donderdag 😔) En dan die hitte erbij, niet kunnen slapen, zoontje en vriend zijn ziek 😮‍💨 helemaal top! 😆

één jaar geleden

Ik heb juist dat ik het idee heb dat de bevalling eraan komt, vandaag slijmprop verloren, dunnere ontlasting en 39+2 en ik niet weet of ik er wel klaar voor ben. Eerst de bevalling en daarna de baby. Vind het zwanger zijn nog zo leuk en ben er mentaal gewoon nog niet klaar voor ofzo. Ik ben bang en zenuwachtig voor wat me te wachten staat, ook al is het onze tweede. 😨help!

één jaar geleden

Reactie op SophieMae

Ik heb juist dat ik het idee heb dat de bevalling eraan komt, vandaag slijm ...
Je kan dit 💛 We zijn hiervoor gemaakt… volg je lijf, elke bevalling is anders. Je kan dit 💛