34 Reacties
één maand geleden
Waarom zijn mannen zo? Alles vragen.. Uhm jij bent de vader en hoort dit gewoon te weten..
ook als m’n zoon ‘s nachts wakker wordt (normaal slaapt hij door) hoort hij hem niet tot ik er al lang mee bezig ben.. ja ga maar weer weg ik handel dit wel af.. nee dan blijft hij er dan bij staan kijken 👀
één maand geleden
Reactie op k1m
Waarom zijn mannen zo? Alles vragen.. Uhm jij bent de vader en hoort dit ge ...
Nou hier is vannacht zonder te klagen mijn vriend uit bed gegaan toen zoontje wakker was geworden.
Vanochtend word ik wakker, heeft zoontje een lange mouwen romper, lange broek, lange mouwen shirt pyjama en de dikste 3.0 tog slaapzak die ik heb aan.
Hij dacht dat zoontje het koud had vannacht 🫣🙃
Op zulke momenten heb ik dan toch liever dat hij het vraagt 😅
één maand geleden
Reactie op il92
Even klagen: Mijn man die nog bij alles vraagt, hoe doe ik dat en hoeveel m ...
Mijn standaard antwoorden: Weet ik veel, probeer maar wat. Dan kom je er vanzelf achter wat werkt, zo heb ik het ook moeten leren.
En qua kleding: Weet ik veel, kies maar iets. Je hebt voor jezelf toch ook kleding uitgekozen?
Hij is vrij snel gestopt met vragen. Kom op zeg, ik hoef niet alles voor de kauwen. Ik ben zn moeder niet. Alhoewel ze nu af en toe wel hele vreemde combinaties aan heeft 🤣
één maand geleden
Zoontje van 15 maanden heeft vorige week bmr vaccinatie gehad. Nu wat koortsig, maar ook last van die verrekte kiezen die allemaal tegelijk moeten komen
Ik heb hem net mee onder de douche genomen zodat vriend hem aan kan kleden. Vriend geeft aan dat hij geen zetpil wilt geven want ja stel je voor dat je iets in zijn reet steekt.
Dus ik zeg, kom er zo aan.
Heeft hij zich alsnog vermand en zoontje een zetpil gegeven. Geeft hij er 1 van 60mg ipv 240 want ook die lagen nog in het doosje in de bak. 🤐
Om vervolgens te zeggen; dan steek ik er straks nog wel 1 achteraan 🫠
15 dagen geleden
Maandelijkse virus weer te pakken van de opvang✔️ deze keer hand mond voet, vanochtend heerlijk gespeeld bij de geitenboerderij en vanmiddag sloeg de sfeer compleet om. Blaasje in zijn mond, op zijn vinger en enkele bij zijn been. En zie hier en daar wat plekjes huid rood worden, dus komt nog meer aan. 🥺 Heb een speen in maatje kleiner gehaald, mondgel voor t blaasje en nurofen is weer in huis. Hoop zo dat zo snel het kwam het straks ook weer weg is😞
11 dagen geleden
Onze dochter is 15 maanden en slaapt nog steeds niet door… het ging “redelijk”… ze was ongeveer twee keer per nacht wakker en dusdanig dat we erheen moesten… maar dat was een goede nacht voor ons. Maar het is nu weer he-le-maal drama. Als ik ook maar één teen richting de deur beweeg is het huilen. Gek word ik ervan. M’n geduld begint echt op te raken. Ik word steeds kriebeliger en geïrriteerder… het maakt soms echt dat ik niet van het ouderschap kan genieten…
3 dagen geleden
Allemaal aan de dunne thuis, man die al de hele dag denkt dat hij moet spugen. En de hele avond al aan t kreunen en mopperen is. Zoontje die geen eetlust had vandaag en een extreme doorlek luier en van de week al 2x moest spugen. Zelf ook niet fit. Laat dit maar snel weer klaar zijn.. we gaan vroeg naar bed allemaal vanavond🫣