57 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op BoVDG
Oudejaarsavond. Elk jaar kan ik wel janken en dit jaar precies nog meer.
W ...
Beetje vreemd van ze om te verwachten dat je op oudejaarsavond opvang gaat regelen voor je kind? Misschien kan je aan je man voorstellen om het 1 jaar met alleen het gezin te doen. Bevalt het niet dan volgend jaar weer anders. Wij zijn vorig jaar thuis gebleven, serie gekeken in bed en om 12.05u gaan slapen. Top avond gehad 😂
3 dagen geleden
Reactie op BoVDG
Oudejaarsavond. Elk jaar kan ik wel janken en dit jaar precies nog meer.
W ...
Wij hebben het vorig jaar bij ons gevierd, kon onze dochter op tijd naar bed (en ik ook 😂). Is dat misschien een optie? Of is het zo erg met zijn vrienden dat je ze ook niet in huis wilt?
Ik vind het echt niet kunnen dat mensen maar verwachten dat je een oppas regelt, zeker met dit soort dagen. Ookal geef ik niks om de feestdagen, je weet niet hoe je kind reageert op die harde knallen en ik wil in de buurt zijn mocht ze schrikken en troost nodig hebben. Wat vindt je man ervan?
2 dagen geleden
Reactie op bkes
Mijn dochter wordt altijd wakker als ik naar bed ga. Alsof ze op me wacht. ...
Ongevraagd advies🫣 misschien kan een whitenoise apparaat op haar kamer verschil maken, dan hoort ze het misschien niet als jij naar bed gaat. Bijvoorbeeld de numsy is heel fijn.🙂
één dag geleden
Vanmiddag er achter gekomen dat de katten vlooien hebben😢 de katten van mn moeder hadden het pas ook, dus mogelijk via kledingstukken meegenomen ofzo. Zeer frustrerend. Vanmiddag hele huis van begin tot eind gepoetst en gestofzuigd. Katten pipetje gegeven en gestart met een 3 daagse kuur op aanraden van de dierenarts. Straks voor het slapen in de weer met de omgevingsspray. Bahbah😢
één dag geleden
Reactie op Roosframboos
Vanmiddag er achter gekomen dat de katten vlooien hebben😢 de katten van mn ...
Kammen kammen kammen! Naast het kammen een bakje kokend heet water neerzetten en een keukenrolletje neerleggen.
Kammen, direct de kam in kokend water duwen, dan springen ze niet meer zo snel eraf, daarna kammetje afvegen aan het keukenpapiertje en zo door. Dat is voor mij echt dé manier! Voor die pipetjes werken ben je idd een paar dagen verder, dus alles wat je eruit kamt kan zich niet meer vermenigvuldigen, en ben je er dus sneller vanaf! Sorry voor m’n ongevraagde advies hoor btw!
één dag geleden
Reactie op EsAaEn
Kammen kammen kammen! Naast het kammen een bakje kokend heet water neerzett ...
Dankjewel! Vandaar ook die drie daagse kuur, die dood ze op kortere termijn🙂
Ik heb nu eerst even het pipetje tijd gegeven om in te werken, ik ga straks druk aan het kammen. Thanks voor de tips! Heet water en Dreft is inderdaad top voor ze. Mocht het heel heftig worden en niet vanzelf weg gaan dan geef ik de moppies een vlooienbad ookal gaan ze dat even heel stom vinden. Hoop zo dat ze er snel vanaf zijn.