25 Reacties
één maand geleden
Reactie op Mom Of Stars
Gaat dit allemaal niet een beetje buiten de topic vraag om? Er word gewoon ...
Misschien een beetje een harde vergelijking, maar als ik een topic maak met 'Deel je Auswitz-selfie', hoop ik dat mensen dit niet echt gaan doen, maar me erop gaan attenderen dat zoiets echt not done is.
Hopelijk is het punt gemaakt zo.
één maand geleden
Reactie op Mom Of Stars
Gaat dit allemaal niet een beetje buiten de topic vraag om? Er word gewoon ...
Ik hoop dat iedereen die aankopen hebben gedaan of nog willen doen, dan juist gaan nadenken en zich erin gaan verdiepen. Dus helemaal prima als her niet gedeeld wordt, dan worden er hopelijk ook niemand geïnspireerd om bende, uh ik bedoel een aankoop te doen bij Temu of Shein. Bekijk het filmpje van arjan lubach maar eens.
Dus nee, dit is helemaal ón topic mij inziens
25 dagen geleden
Iedereen is volwassen genoeg om zelf beslissingen te maken wat je wel of niet aankomt . Iemand ergens op wijzen is natuurlijk niets mis mee maar misschien een idee om dat voortaan privé te doen of het op een manier brengen zodat er geen discussie ontstaat .
Als iemand Ariël wasmiddel gebruikt of bepaalde merken van de Lidl of heeeeeeel veel andere bedrijven die Israël gerelateerd zijn laat ik maar ook voor wat het is ..
Tegenwoordig kun je bijna niets meer “spontaan “ kopen omdat er wel een negatieve achterliggende gedachte achter zit .
Helaas ❤️
25 dagen geleden
Reactie op Thamara80
Iedereen is volwassen genoeg om zelf beslissingen te maken wat je wel of ni ...
Dankje, dit is precies wat ik bedoel 😁