11 Reacties

vorig jaar

Waarom willen jullie de kinderwagen wegdoen ? Ik zou persoonlijk de kinderwagen echt niet wegdoen. Een buggy is prima voor op vakantie maar voor regelmatig gebruik liever de kinderwagen. Zit echt veel fijner!

vorig jaar

ik zou persoonlijk mn kindje op deze leeftijd nog niet in een buggy zetten. ook niet in ligstand. Hier ging mn dochter pas vanaf een jaar in een buggy

vorig jaar

Oh en vooral voor lange stukken lopen zou ik zeker nog de kinderwagen houden. buggy is hoe dan ook een stuk minder comfortabel lopen

vorig jaar

Misschien een beetje slecht verwoord zie ik nu net. Sowieso past ze niet meer in de bak. Maar ze moet al in die buggy zit. Nou is deze vrij smal en m'n dochter is echt hollands welvaren 🤪 Nu had in nog de prenatal kuxe buggy van m'n zoon. Maar deze word aanzienlijk minder

vorig jaar

Reactie op ashleykx

Misschien een beetje slecht verwoord zie ik nu net. Sowieso past ze niet me ...
Luxe bedoel ik natuurlijk 🤪

vorig jaar

wij hebben zelf de easywalker Jackey. wilde een buggy die met 1 hand in te klappen is en lekker soepel loopt. En dat doet ie. En een fijne lange zonneklep

vorig jaar

wij hebben zelf de easywalker Jackey. wilde een buggy die met 1 hand in te ...
Wij hebben uiteindelijk gisteren ook deze gehaald! Mag ik vragen welke voetenzak jij er bij hebt? Als je die hebt haha

vorig jaar

Hier ook de jackeyeasywalker xl, past zelfs in mn 107 achterin 🤣 zo licht en fijn. Wel opletten; niks zwaars eraan hangen!!

vorig jaar

Hier ook de jackeyeasywalker xl, past zelfs in mn 107 achterin 🤣 zo licht ...
Goed dat je het zegt 🤣 Heb jij een voetenzak voor deze buggy? Ik zoek me rot, maar kan niet een vinden die erbij past haha. Zoja, welke heb je?

vorig jaar

Reactie op ashleykx

Wij hebben uiteindelijk gisteren ook deze gehaald! Mag ik vragen welke voet ...
ik heb geen voetenzak. Gebruiken hem alleen heel zelden nog maar voor onze dochter. Onze zoon is nog te jong voor de buggy en voordat hij erin zit is het zomer. In de winter gebruik ik dan gewoon een dekentje. Zag wel dat de Zeeman ook voetenzakken heeft deze week

vorig jaar

Reactie op ashleykx

Goed dat je het zegt 🤣 Heb jij een voetenzak voor deze buggy? Ik zoek me r ...
Nee maar is voorlopig ook niet meer nodig met de temperaturen ☺️☺️