13 Reacties

2 jaar geleden

Mijn bevalling is inmiddels 5 weken geleden en houd ook nog vocht vast in m’n vingers (ze zijn ook wat stram). Nou had ik zwangerschapsvergiftiging op het laatst dus hield ik extra vocht vast, maar geloof dat dit wel normaal is en weer over gaat.. misschien heb je meer aan reacties van dames die wat langer geleden bevallen zijn :)

2 jaar geleden

Hier 8 weken geleden bevallen, en hoewel ik eigenlijk nergens vocht vast hield paste ik mijn ringen niet meer vanaf week 30. Maar nu eindelijk pas ik ze weer! 🥳

2 jaar geleden

Na 3 weken pas ik ze weer! Nog wel wat aan de strakke kant 😅

2 jaar geleden

Het is alsof ik dit zelf heb getypt want heb exact hetzelfde! Ik hield veel vocht vast tijdens mijn zwangerschap en m’n trouwring op gegeven moment moeten afdoen want het paste niet meer. Nu 3 weken geleden bevallen en past nog steeds niet. Wellicht dat op een gegeven moment hopelijk het weer gaat passen

2 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken geleden bevallen en hou nog steeds wat vocht vast. Niet extreem meer… maar wel nog wat! Schijnt heel normaal te zijn en zeker nog weg te trekken.

2 jaar geleden

Ik ben nu bijna 6 weken geleden bevallen en had vooral heel veel last van het carpale tunnel syndroom. Dit heeft ook vooral met vocht te maken. Ik ben nu op het punt dat ik er zo goed als geen last meer van heb, wat inhoud dat het vocht uit mijn handen zo goed als weg is. Maar dit heeft dus wel bijna 6 weken geduurt😉 ik zou dus nog even geduld hebben als ik jou was!

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Zo te lezen moet ik gewoon nog wat meer geduld hebben 😉.

2 jaar geleden

Ik ben 12 weken geleden bevallen en kan mijn trouwring nog steeds niet om... Hoop dat het nog beter wordt, anders misschien toch een keer mijn ringen laten aanpassen.

2 jaar geleden

Ik ben 8 weken geleden bevallen en pas mijn ringen ook niet meer🙈 hoop idd ook dat het vocht nog weg trekt. Anders moet ik ook mijn trouwring laten aanpassen😜

2 jaar geleden

Bij mij nu 17 weken na bevalling, en ik kan eindelijk mijn ringen weer om! Geduld is een schone zaak

2 jaar geleden

13 weken geleden bevallen en pas mn ring nog niet... Had ook zwangerschapsvergiftiging dus hield extra veel vocht vast op t eind. Hoop dat ik ze snel weer pas!

2 jaar geleden

Geduld is inderdaad een schone zaak. Bij mij passen mijn ringen weer vanaf 6 weken na de bevalling. Hopelijk passen bij jullie de ringen ook snel weer 😄

2 jaar geleden

Ik pas mijn ring nu pas weer (heeft bijna 3 maanden geduurd).