8 Reacties
één maand geleden
Snap dat je er flink van schrikt en dat dit een druppel op een al warme plaat is. Zeker als er al eerder dingen voor gevallen zijn.
Persoonlijk zou ik het prima vinden als zij beoordelen dat er alleen wat blauwe plekken/een schaaf is en ze verder oké is, dat ze mij pas inlichten bij het ophalen.
één maand geleden
Hi! Als vestigingsmanager van een kinderopvang is dit absoluut niet oké! Dat jij je zo voelt is volkomen logisch. Sterker nog, in het verleden zelfs een keer een officiële waarschuwing voor moeten geven voor een situatie zoals deze… normale procedure is: ongeluk (wat uiteraard kan gebeuren) - ouders inlichten - foto sturen van desbetreffende kindje om te laten zien waar de plekken zitten en hoe erg het is zodat ouders zelf kunnen beslissen wat ze er mee willen - en even laten weten hoe het gaat.
Ik zou dit sowieso bespreekbaar maken! Of bij de leidsters, of bij een leidinggevende. Laat weten dat jij er geen goed gevoel bij hebt, het gaat tenslotte om je kindje :)
één maand geleden
Reactie op tdkramer
Hi! Als vestigingsmanager van een kinderopvang is dit absoluut niet oké! Da ...
Deze procedure had ik ook verwacht en fijn gevonden inderdaad (en kan ik me ook herinneren van toen ik in de opvang werkte).
Over een week hadden we al een afspraak gepland staan (op ons verzoek) om te praten over hoe het gaat, maar het voelt wat ver weg om te wachten om dit ook te bespreken. Helemaal omdat ze morgen ook naar de opvang gaat.
één maand geleden
Ik heb jaren lang in de kinderopvang gewerkt en bij verschillende organisaties. Kijk een ongeluk kan gebeuren maar ik persoonlijk had de ouders gebeld en foto’s gestuurd zodat een ouder kan bepalen wat het wilt doen. Ik zal zeker niet voor iedere val een ouder bellen maar wel als ik gevallen ben met een kind. Ik zou naar een leidinggevende gaan en niet de leidsters zelf. Persoonlijk als je tegen meerdere dingen aan loop zou ik dit aangeven bij een leidinggevende die kunnen er wat mee doen❤️
één maand geleden
Ja een ongelukje kan gebeuren.. dit had zelfs thuis kunnen gebeuren, MAAR als gastouder zijnde zeg ik wel dat ze wel even hadden moeten bellen naar je, ik zou ouders zelfs verzoeken hun kindje te komen halen met dit soort gevallen
één maand geleden
Wat vervelend dat dit is gebeurd. Uiteraard kunnen ongelukken gebeuren, echter vind ik dat je mag verwachten dat je meteen naar het incident op de hoogte wordt gesteld, dat bij jou de keuze ligt of je haar ophaalt en zelf extra in de gaten wil houden of dat je haar toch op de normale tijd ophaalt.