16 Reacties

2 jaar geleden

Erg herkenbaar 🥲 wat bij mij hielp was een grote maat luier gebruiken, soms vallen andere merken net weer anders qua maar dus dat kan ook nog mee spelen. Heel soms komt het nog steeds naast de luier bij een flink poepje, maar dan een zeer kleine hoeveelheid. Succes en nog veel plezier op vakantie!

2 jaar geleden

Heb je ook de flapjes naar buiten?Dat kan ik net niet goed zien op de foto. En anders een grotere maat inderdaad 😅

2 jaar geleden

De flapjes zitten wel naar buiten, maar lekker volgesmeerd op deze foto😅 Haar rug zat ook nog helemaal onder. Ze zit al in maat 3, maar toch maar eens maat 4 halen als we thuis zijn..

2 jaar geleden

Misschien niet iets wat je ziet zitten, maar wij gebruiken 2delige wasbare luiers, nog nooit poep buiten de luier gehad😁

2 jaar geleden

Reactie op Esje22

Misschien niet iets wat je ziet zitten, maar wij gebruiken 2delige wasbare ...
Haha dat zie ik niet zo zitten, maar nu sta ik ook continu poep te schrobben, dus ga het steeds meer overwegen 😅

2 jaar geleden

Reactie op BabyvanH

Haha dat zie ik niet zo zitten, maar nu sta ik ook continu poep te schrobbe ...
Ik hoef nooit poep te scrobben haha, mooi op het inlegvel, weggooien en klaar😅

2 jaar geleden

Grotere maat, randje omvouwen naar binnen aan de rugkant en goed de randjes bij de benen naar buiten trekken. Ander merk kan ook helpen. Hoe vaak verschoon je?

2 jaar geleden

Grotere maat, randje omvouwen naar binnen aan de rugkant en goed de randjes ...
Dit is geen geval van te laat verschonen. Dit is in 1 tel gebeurt. Ze heeft ontlasting problemen gehad in het begin en poept nu telkens een paar dagen niet en dan met volle kracht. Randjes vouw ik om aan alle kanten, flappen zitten goed. Ze heeft gewoon veel kracht erachter. De luier zit ook helemaal niet vol, maar ze spuit het gewoon naar 1 kant

2 jaar geleden

Reactie op Esje22

Ik hoef nooit poep te scrobben haha, mooi op het inlegvel, weggooien en kla ...
Haha hmm toch iets om te overwegen dan, er komt nooit poep in de luier zelf?

2 jaar geleden

Haha klinkt bekend. Wij hebben dit ook heel lang gehad. Nu geen last meer van, maar is bij ons gewoon gestopt op een gegeven moment. Dus geen tips, alleen duimen dat het bij jullie ook beter gaat 🤞

2 jaar geleden

Reactie op BabyvanH

Haha hmm toch iets om te overwegen dan, er komt nooit poep in de luier zelf ...
Er zit heel soms als het inlegvel niet goed zat wat op een rand van de binnenluier. Maar dat is zo weinig dat we dat in de wasmachine gooien.

2 jaar geleden

Misschien een grotere romper, als die te strak zit gaat het ook eerder mis denk ik. Op de foto vind ik de luier er ook erg strak uit zien, in de billen/ benen. Zou zeker grotere luier proberen ja. En zorgen dat de billen vrij zijn als je het poepen aan ziet komen. Bijvoorbeeld niet op schoot of in de maxi cosi. Beter plat op de rug?

2 jaar geleden

Dit gebeurt bij ons ook steeds vaker 😝. Eigenlijk altijd in de ochtend als hij net z’n voeding gehad heeft. We verschonen dan voor de voeding, dus de luier is leeg maar hij “knalt” 😂 dwars door de randjes heen haha! Vandaag heb ik maat 4 luiers gekocht, even kijken hoe dat voor de nacht is (en dus de eerste voeding in de ochtend). Daar lijkt hij wel meer ruimte in te hebben terwijl hij niet echt veel breder is of zo. Ik heb soms ook het idee dat het komt door én de kracht, én doordat hij dan bij mij op mijn buik half zit/ligt tegen m’n benen aan (op bed, als hij net z’n voeding gehad heeft). Er zit dan ook iets tegen z’n billen aan waardoor de ontlasting geen andere kant dan opzij op kan?

2 jaar geleden

Reactie op Ath95

Dit gebeurt bij ons ook steeds vaker 😝. Eigenlijk altijd in de ochtend als ...
Wij hebben vanmiddag ook maat 4 luiers gekocht, bij Vieve gebeurt het alleen in de auto, dus ik denk doordat de riem bij haar billetjes zit. Het spuit hierdoor met volle kracht naar de zijkant 😅

2 jaar geleden

Wij hadden het bij onze zoon met plas. Hij plaste zoveel in de nacht. Pampers en een grotere maat was toen voor ons de beste oplossing. Hield het beter of zo.

2 jaar geleden

Ja wasbare luiers! Echt de uitkomst tegen spuit luiers. Soms als m’n man toch een wegwerp heeft gepakt en ze poept net dan zit gelijk alles onder! Zo irritant. Met wasbaar echt nooit last van! En de printjes zijn zo leuk 😍