18 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb de flessenwarmer Vulpes Goods Pro. Deze heeft een krachtige batterij, gaat langer mee en laad sneller op dan de mybambini. Die heb ik namelijk ook geprobeerd maar weer retour gestuurd. Sneller leeg en laden en verwarmen duurde langer. Voor zelfde bedrag, verschillende adapters zitten er ook bij.

2 jaar geleden
Reactie op aardbei0123
Ik heb de flessenwarmer Vulpes Goods Pro. Deze heeft een krachtige batterij ...
Ik heb deze ook! Vind hem fijn op het punt na dat de adapter lekt waar de fles erop gaat. Niet bij de adapter op de flessenwarmer. Doe ik iets niet goed? 🙈

vorig jaar
Reactie op ZoZ0nd4g
Weet iemand of je op die Bambini ook glazen flessen aan kunt sluiten? Of al ...
Glazen flessen werkt ook prima. Alleen iets warmer zetten omdat het deel waar geen water zit wat kouder blijft dus het water dan weer afkoelt wanneer je de fles omdraait.

vorig jaar
Bekijk Tommee Tippee Closer to Nature - draagbare flessen en voedselverwarmer - ideaal voor op reis - thermisch geïsoleerd - roestvrij staal met lekvrij deksel op: https://www.bol.com/nl/p/tommee-tippee-closer-to-nature-draagbare-flessen-voedselverwarmer-ideaal-voor-op-reis-thermisch-geisoleerd-roestvrij-staal-met-lekvrij-deksel/9200000010503044?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze hebben wij. Is geen echte verwarmer, maar thermos waar je heet water in giet en dan in de beker en zo warm je je fles op. Gaat super snel bij ons en ideaal voor gekolfde moedermelk!

vorig jaar
In ieder geval NIET de Tommee Tippee LetsGo draagbare flessenwarmer. Warmt totaal niet. Ga ‘m retour sturen.
Lees even mee voor een alternatief.

vorig jaar
My bambini’s blijkt troep, lekt enorm! Gaat retour hier
Ik heb er 2, m’n ma heeft hem en m’n schoonzus en we zijn er allen erg blij mee. Denk dat je de plastic ring kwijt bent en hiervan niet bewust ben of was?