18 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee! Zelf ook die merken flesjes

2 jaar geleden

Kan gewoon op de Bambini! Ze verkopen losse adapters voot erop. Wij hebben die, echt een hele fijne flessenwarmer!

2 jaar geleden

Reactie op Ninzi

Kan gewoon op de Bambini! Ze verkopen losse adapters voot erop. Wij hebben ...
Oh wat super fijn! Begrijp ik het goed dat je de MyBambini moet aanschaffen en apart nog losse adapters? Heb je misschien een link naar de losse adapters? 😊

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Reactie op VD22

Oh wat super fijn! Begrijp ik het goed dat je de MyBambini moet aanschaffen ...
Ja, dat wel. Bij Bol.com kan je "bambini adapter" zoeken en dan komen ze tevoorschijn. Op de site van Bambini staat welke je moet hebben voor welke flee

2 jaar geleden

Ik heb de flessenwarmer Vulpes Goods Pro. Deze heeft een krachtige batterij, gaat langer mee en laad sneller op dan de mybambini. Die heb ik namelijk ook geprobeerd maar weer retour gestuurd. Sneller leeg en laden en verwarmen duurde langer. Voor zelfde bedrag, verschillende adapters zitten er ook bij.

2 jaar geleden

Ik heb ook de my bambini. Vind het ideaal. Als je op de site zelf besteld kan je kortingscode FATHER invoeren. Krijg je wat korting. Je krijgt via die site gratis adapter erbij voor de flessen die je gebruikt

2 jaar geleden

Via bol.com My bambinis, moet je even goed kijken. Bij 1 zit er een adapter bij voor dr browns en difrax. Wij hebben hem ook. Geld dubbel en dwars waard.

2 jaar geleden

Reactie op aardbei0123

Ik heb de flessenwarmer Vulpes Goods Pro. Deze heeft een krachtige batterij ...
Ik heb deze ook! Vind hem fijn op het punt na dat de adapter lekt waar de fles erop gaat. Niet bij de adapter op de flessenwarmer. Doe ik iets niet goed? 🙈

2 jaar geleden

Weet iemand of je op die Bambini ook glazen flessen aan kunt sluiten? Of alleen de plastic varianten?

vorig jaar

My bambini’s blijkt troep, lekt enorm! Gaat retour hier

vorig jaar

Wij hebben kolvy

vorig jaar

Reactie op ZoZ0nd4g

Weet iemand of je op die Bambini ook glazen flessen aan kunt sluiten? Of al ...
Glazen flessen werkt ook prima. Alleen iets warmer zetten omdat het deel waar geen water zit wat kouder blijft dus het water dan weer afkoelt wanneer je de fles omdraait.

vorig jaar

Heb je beide plastic afsluitingen gebruikt? Eentje tegen de bodem en eentje tussen de adapter en de fles? Dat bleek bij mij de reden voor het lekken te zijn.

vorig jaar

Reactie op Firstbaby20

Glazen flessen werkt ook prima. Alleen iets warmer zetten omdat het deel wa ...
Ahhh is dat de truc. Dank! Heb hem in huis. Lekt hier niet, maar liep idd beetje te kloten met temperatuur.

vorig jaar

Bekijk Tommee Tippee Closer to Nature - draagbare flessen en voedselverwarmer - ideaal voor op reis - thermisch geïsoleerd - roestvrij staal met lekvrij deksel op: https://www.bol.com/nl/p/tommee-tippee-closer-to-nature-draagbare-flessen-voedselverwarmer-ideaal-voor-op-reis-thermisch-geisoleerd-roestvrij-staal-met-lekvrij-deksel/9200000010503044?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze hebben wij. Is geen echte verwarmer, maar thermos waar je heet water in giet en dan in de beker en zo warm je je fles op. Gaat super snel bij ons en ideaal voor gekolfde moedermelk!
In ieder geval NIET de Tommee Tippee LetsGo draagbare flessenwarmer. Warmt totaal niet. Ga ‘m retour sturen. Lees even mee voor een alternatief.

vorig jaar

Ik heb er 2, m’n ma heeft hem en m’n schoonzus en we zijn er allen erg blij mee. Denk dat je de plastic ring kwijt bent en hiervan niet bewust ben of was?