23 Reacties

2 jaar geleden

Die is top hebben onze zoon van 2 er ook nog in

2 jaar geleden

Wij hebben de ergobaby adapt. Ik vind deze prettig en goed ondersteund. Het verschil met de ergobaby omni is dat bij de omni het kindje naar voren gedragen kan worden. Maar deze houding wordt volgens mij sowieso afgeraden ivm bolling van de rug, las ik ergens.

2 jaar geleden

Wij hebben de storchewieger, erg fijne zak die hoofd goed ondersteunt!

2 jaar geleden

Tula free to grow hier. Kan lekker lang mee

2 jaar geleden

Ik heb de Omni en ben daar erg blij mee.

2 jaar geleden

Tula! Erg blij mee!

2 jaar geleden

Erg blij met de Tula free to grow, maar met lang dragen wel zwaar voor de schouders en rug omdat je schouders naar voren getrokken worden. Al draag ik wel het grootste deel van dag dus dat helpt niet mee. Ook een Artipoppe, echt fijner wat schouders en rug betreft en heupband valt bij mij ook beter (lang bovenlijf) alleen ons meisje vind hem nog niks want die is nog te klein om goed over de rand heen te kunnen kijken (bijna 5 kg).

2 jaar geleden

Tula explore zijn we heel tevreden over

2 jaar geleden

Wij hebben ook de strochewiege, erg fijn met dragen en goede ondersteuning voor het hoofdje.

2 jaar geleden

Ik heb de ergobaby adapt, heel fijn ding

2 jaar geleden

Artipoppe

2 jaar geleden

Artipoppe! Is het geld waard.

2 jaar geleden

Wij hadden een Ergobaby Omni dream, maar kregen beiden schouderklachten. Vond die wel ergonomisch, maar zat voor ons niet lekker dus weer verkocht. Toen een Artipoppe gekocht (die heeft gekruiste banden) en vind deze echt heel fijn!

2 jaar geleden

Artipoppe! Super fijn, echt super goede kwaliteit. Prijs helemaal waard! Helpt ons hier door de sprong heen. De hele dag lekker dragen haha.

2 jaar geleden

By Kay! Super super fijn!

2 jaar geleden

Ik heb Rookie, zelfde systeem als de dure artipoppe! Stukje goedkoper

2 jaar geleden

Past de artipoppe bij iedere lichaamsbouw ?

2 jaar geleden

Ik wil graag een draagzak die je zowel op je buik naar je toe als van je af kunt dragen. Liefst met gekruiste banden en zonwering. Welke is fijn?

2 jaar geleden

Reactie op xxRenate

Past de artipoppe bij iedere lichaamsbouw ?
Jazeker! Je kan hem heel makkelijk verstellen.

2 jaar geleden

Reactie op Pams

Ik wil graag een draagzak die je zowel op je buik naar je toe als van je af ...
Ben je je ervan bewust dat als je je baby andersom draagt, dat het niet meer ergonomisch is voor je baby’s heupjes. De beentjes hangen dan gewoon naar beneden te bungelen, met je baby’s buik op jouw buik is veel beter voor de baby. Veel gezelliger voor jou, en als je je baby niet laat wennen aan andersom zitten dan vraagt hij/zij er ws ook niet naar.