Hallo,
Wij hebben nu de ergobaby embrace draagzak. Ik ben hier niet helemaal tevreden over. Ik vind dat het hoofdje minimaal ondersteund wordt. Ik zit naar andere draagzakken te kijken. Ik kijk nu naar ergobaby omni. Wat zijn de ervaringen hiermee? Of andere aanraders mbt draagzak. We willen eind september lekker in de bergen wandelen op vakantie.
Wij hebben de ergobaby adapt. Ik vind deze prettig en goed ondersteund. Het verschil met de ergobaby omni is dat bij de omni het kindje naar voren gedragen kan worden. Maar deze houding wordt volgens mij sowieso afgeraden ivm bolling van de rug, las ik ergens.
Erg blij met de Tula free to grow, maar met lang dragen wel zwaar voor de schouders en rug omdat je schouders naar voren getrokken worden. Al draag ik wel het grootste deel van dag dus dat helpt niet mee.
Ook een Artipoppe, echt fijner wat schouders en rug betreft en heupband valt bij mij ook beter (lang bovenlijf) alleen ons meisje vind hem nog niks want die is nog te klein om goed over de rand heen te kunnen kijken (bijna 5 kg).
Wij hadden een Ergobaby Omni dream, maar kregen beiden schouderklachten. Vond die wel ergonomisch, maar zat voor ons niet lekker dus weer verkocht. Toen een Artipoppe gekocht (die heeft gekruiste banden) en vind deze echt heel fijn!
Ik wil graag een draagzak die je zowel op je buik naar je toe als van je af ...
Ben je je ervan bewust dat als je je baby andersom draagt, dat het niet meer ergonomisch is voor je baby’s heupjes. De beentjes hangen dan gewoon naar beneden te bungelen, met je baby’s buik op jouw buik is veel beter voor de baby. Veel gezelliger voor jou, en als je je baby niet laat wennen aan andersom zitten dan vraagt hij/zij er ws ook niet naar.