8 Reacties

5 maanden geleden

Hier vrijwel hetzelfde… al twee weken drama met slapen overdag en ‘s nachts. Enige wat troost is drinken en uiteindelijk bij ons slapen terwijl hij daar voorheen totaal geen behoefte aan had. Wij hebben de gouden oplossing nog niet gevonden dus ik lees graag mee 😴

5 maanden geleden

Same. Volgens mij combinatie van sprong en slaapregressie 🥳 We zitten het maar uit, maar zijn versleten.

5 maanden geleden

Bizar hè, ik vind het zo gek dat ze het volhoudt met zulke korte nachtjes. Het zal inderdaad wel weer een fase zijn maar ik ben benieuwd hoelang dit nu weer duurt

5 maanden geleden

Reactie op Sarah123123

Bizar hè, ik vind het zo gek dat ze het volhoudt met zulke korte nachtjes. ...
Nou echt. En huuuuuilen s avonds. Pff. Overdag supervrolijk en tot nu toe nog goede dutjes maar de nachten zijn een en al stress op het moment.

5 maanden geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Nou echt. En huuuuuilen s avonds. Pff. Overdag supervrolijk en tot nu toe ...
Heel herkenbaar, hier gaat het precies hetzelfde! Even volhouden en hopelijk zijn we er snel vanaf 🤞

5 maanden geleden

Hier ook. Ook overdag opeens terwijl dat goed ging. Ik denk verlatingsangst… Blijven proberen denk ik en misschien helpt het om het te accepteren en hem dan maar bij jullie laten slapen voor een tijdje

5 maanden geleden

Hier ook, overdag maar 1 slaapje. Savonds niet willen gaan slapen en heeeeel vaak wakker worden. Ik ben ook gesloopt. Hopelijk is het snel voorbij!

5 maanden geleden

Hier ook! Vandaag overdag geslapen van half 1 tot half 2. Houd niet over allemaal. Gaan vrijdag op vakantie, duimen dat het dan weer iets beter gaat 😅