4 Reacties
2 maanden geleden
Hier precies hetzelfde, ik hoop dat het ooit overgaat! Mijn eerste dochter slaapt heerlijk in de auto of kinderwagen, maar de jongste begint al snel te huilen en slaapt ook alleen in bed.. Wij slaan nu op vakantie soms toch het tweede dutje over en dan vroeg naar bed in de avond. Zo beperkt het je wat minder.
2 maanden geleden
Geen tips hier een makkelijke dame in de auto, ze wordt ook entertaint door d'r broer en zus. Hoor wel dat, als ik mij niet vergis, the happy song van Imogen heap een goede is voor kinderen die niet te troosten zijn. Misschien die proberen. Wie weet helpt het en kun je die een paar keer aanzetten.
2 maanden geleden
Probeer dit liedje eens. Mijn zoontje is ook geen fan van de auto. Hier wordt hij wel rustig van. Ik kwam het op tiktok tegen. Speciaal ontwikkeld om baby’s rustig te krijgen
2 maanden geleden
Onze dochter gaat ook prima, tot we 10-15 minuten rijden dan is het heel hard huilen. Slapen doet ze amper in de auto. Is altijd al zo geweest. Kan op 1 hand tellen hoe vaak ze in de auto sliep🙈.
Ze is wagenziek zijn we achter, als we langer dan 20 minuten rijden spuugt ze inmiddels werkelijk alles onder. Echt projectiel braken dan. Dus proberen ritten langer dan dat te vermijden (best lastig als je in een gehucht woont) en doen veel op de fiets. Gaat hier trouwens wel echt beter dan het ging. Eerst was het gelijk al huilen als je ging rijden, nu redden we het tot de supermarkt zonder huilen (10-15 min). Kinderwagen heeft ze ook nooit in geslapen en liggend in de kinderwagen vond ze verschrikkelijk. Buggyzit gaat wel beter maar alsnog niet slapen. Draagzak slaapt ze wel in maar tegenwoordig alleen nog maar als ze echt flink moe is en dan ook maar kort. Maar wel handig als je onderweg bent.