4 Reacties

2 maanden geleden

Pfff as we speak.. is die van ons aan het krijsen als een gek. En het stomme.. vooral bij mij. Bij z’n vader of oppas gaat hij redelijk tot goed slapen. Ben ook echt radeloos want dit is al 4 weken zo. Hoopte op een slaapregressie, maar dit duurt absurd lang.

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gehad met mijn dochter de afgelopen zes weken! Complete driftbuien, vooral buiten de deur. Ook elke nacht wakker geweest en huilen. Nu sinds drie dagen lijkt het weer normaal te gaan en is ze een stuk vrolijker en zie ik ook nieuwe vaardigheden. Zal dus daar mee te maken hebben gehad.

2 maanden geleden

Reactie op CathyMariaMaria

Ik heb hetzelfde gehad met mijn dochter de afgelopen zes weken! Complete dr ...
Oh lord dat geeft hoop! Bij ons is het overdag heel gezellig maar in de avond en nacht echt drama. Terwijl hij tot paar weken terug altijd alle nachten door sliep en zelf heel blij riep “ikke slapen doeeei”.. dus we herkennen dit totaal niet. Na 4, bijna 5 weken ben ik echt op.. doe het veel alleen omdat m’n man in de avond vaak werkt. Breekt echt op!

2 maanden geleden

Ook hier een kleine van 2,5 die nu sinds zaterdag in de nacht wakker wordt en niet meer wil slapen. Soms helpt het als we erbij blijven, soms helpt ook dat niet. Aardig frustrerend, probeer toch af te wisselen met je partner, oordoppen te dragen voor degene die het niet doet (hoewel je het huilen ook dan wel hoort, maar wel minder hard). We proberen duidelijk te blijven dat we bij hem zijn, hij veilig is, maar dat het nog nacht is en hij nog wel moet slapen