18 Reacties

4 maanden geleden

Wij gebruiken de beide munckin rietjesbekers. Lekt totaal niet tenzij de rietje niet goed vast zit of je niet goed hebt dichtgedraait tot je een klik hoort. Deze worden trouwens ook aangeraden door de logopedisten.

4 maanden geleden

Hier heel blij met de camelbak kids. Heb ik nu al 2 jaar en lekt niet. Enigste is dat ik nu 2x het rietje heb moeten vervangen omdat die ging lekken door bijten erop.

4 maanden geleden

Wij hebben van de action eentje ideaal. Is al 10 keer gevallen en lekt niet 😅🤣 Daarnaast hebben we ook 360 munchkin

4 maanden geleden

Wij gebruiken de Philips Avent rietjesbekers, zowel de 9m+ als de 12m+ en beide nog nooit gelekt. Neem ze zelfs met water en al in mn tas mee haha

4 maanden geleden

Ik heb de Hegen fles. Daar kun je een rietjesdeksel bij kopen. Die lekt niet

4 maanden geleden

Ik volg even, ik heb er nu ook inmiddels zoveel geprobeerd maar of ze lekken toch of drinken komt omhoog en in het rietje te staan, heb momenteel nog steeds niet dé beker gevonden 😞

4 maanden geleden

De HEMA beker met print. Iets van 4,50 Hier ondertussen ook echt alle bekers al gehad. Deze lekt niet.

4 maanden geleden

Ik ben na maanden nog steeds heel blij met die van de Kruidvat en dat ding kost zo’n 3-4€

4 maanden geleden

Dat is deze; https://www.kruidvat.nl/kruidvat/kruidvat-6m-drinkbeker-met-rietje/p/5092102 Kruidvat 6+M Drinkbeker met Rietje

4 maanden geleden

Mag ook in de vaatwasser btw!

4 maanden geleden

Reactie op Mommy2be4

Ik volg even, ik heb er nu ook inmiddels zoveel geprobeerd maar of ze lekke ...
Oh zo irritant, en dan vooral als je hem open schuift het drinken in je gezicht spuit 😬

4 maanden geleden

Philips rietjesbeker, hij lekt alleen een klein beetje uit het stukje rietje wat uit steekt als er net gedronken is en dan op de grond gegooid word, dus dat gaat om druppels. In de tas met klepje dicht helemaal lekvrij.

4 maanden geleden

Ik heb ook altijd die van de kruidvat! Merk ook wel dat deze soms na n paar keer vallen gaat lekken, maar voor dat geld zo een nieuwe, en heb je meteen weer 1tje die helemaal schoon is 😂

4 maanden geleden

Liewood Kimmie Bottle

4 maanden geleden

Reactie op K.A.S.

Wij gebruiken de beide munckin rietjesbekers. Lekt totaal niet tenzij de ri ...
Klopt het dat je erg hard moet zuigen aan het rietje voordat er drinken uit komt?

4 maanden geleden

Reactie op Kimberley199428

Klopt het dat je erg hard moet zuigen aan het rietje voordat er drinken uit ...
Nee je kunt er gewoon normaal uitdrinken. Het komt er niet zo’n grote slok uit als je drinkt net als een normale rietjesbeker. De drinkbeker van hema bijv komt er een grote slok waardoor hij zich verslikt

4 maanden geleden

Reactie op Kimberley199428

Klopt het dat je erg hard moet zuigen aan het rietje voordat er drinken uit ...
Dan is die waarschijnlijk te strak aangetrokken, denk ik?

4 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Liewood Kimmie Bottle
Yesss deze! En ook nog rvs ipv plastic 😻