Weet even niet meer wat ik nog kan doen.
Schema is nu als volgd.
07:00 wakker 150+brood (drinkt 100/150)
09:00 fruit ( 100/180 gr)
12:00 100cc + brood ( 10cc melk en water paar nipjes zeg 10cc)
15:00 tussen doortje + drinken (10/25cc)
17:30 potje groente met klein beetje water er in + drinken ( 30/50cc)
18:00 150gr yogurt deze eet hij op.
Diverse bekers geprobeerd: open bekers, 360 bekers rietjes bekers uit zijn melk fles laten drinken het is allemaal nee
Pap sochtends doet hij ook niet
Diverse drinken geprobeerd ook met overleg van huisarts ranja, appelsap, water ,thee , melk, sapjes verzin het maar het is een paar nipjes 1 of 2 en dan stopt hij er mee.
Bij huisarts geweest die heeft hem gecontroleerd op uitdroging dat was gelukkig niet aan de orde maar hij moest wel gaan drinken maar sinds dien drinkt hij nog slechter heeft sochtends 1 goeie volle plas luier en de rest van de dag 2 luiers met 2 mini plasjes en 1 poepluier
Vaak over gehad met cb huisarts die zeggen maak je niet druk hij krijgt genoeg vocht binnen hij is vrolijk nee dat is een moment opname thuis is hij helemaal niet zo vrolijk en huilt best veel soms denk ik dat hij op het randje zit van een huil baby slapen doet hij harstikke goed eten vaste voeding ook maar drinken niet ik raak inmiddels in de stress hier door gisteren was het heet buiten en ook dan weigert hij te drinken wie weet nog wat ik kan doen voel me zo slecht dit speelt al vanaf 6 maanden toen ging hij steeds vaker melk weigeren.