23 Reacties

3 maanden geleden

Heeeel herkenbaar allemaal🤣 13 maaden is ze nu. Ze iis altijd al alert geweest en ook snel met kruipen en lopen enzo. Echt een doener die alles wilt zien en horen en ook heel leuk, alles aanraken en pakken🤣. Een drankje op terras doe ik ook gewoon niet. Ik zoek een plek op waar ze dr gang kan gaan en dan kijken naar haar en genieten van haar ontdekken en ontwikkelen. Sinds kort mag ze in de supermarkt uit de winkelwagen omdat ze er echt niet meer de hele rit in wilt. Hierdoor duurt boodschappen doen veel langer en loop extra veel heen en weer maar als ik dan zie hoe ze er van geniet, ook als ze wel wat mag pakken uit de schappen of de scanner vasthouden ren ik graag nog wat heen weer😍

3 maanden geleden

Reactie op KimBos89

Heeeel herkenbaar allemaal🤣 13 maaden is ze nu. Ze iis altijd al alert ge ...
Wij laten haar met eigen kar rondlopen als we met zn 2en zijn. Dan kan 1 achter haar aan en de ander boodschappen doen😂 ze had laatst haar hele karretje zelf gevuld met (baby) chips 😂😂😂

3 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wij laten haar met eigen kar rondlopen als we met zn 2en zijn. Dan kan 1 ac ...
Hahaha ja dat zou die van mij geweldig vinden! Hen ze eigenlijk nooit zien staan in onze winkel. Ik ga er eens opletten ben benieuwd hoe dat gaat worden 🤣