15 Reacties

22 dagen geleden

Totaal is lang, de blaasjes kunnen 8 tot 10 dagen blijven, maar het virus dragen ze nog weken tot maanden bij zich en zijn dan dus ook nog besmettelijk 😉 hier 2 of 3 dagen koorts gehad

22 dagen geleden

Hier met alle klachten erbij een weekje, de plekjes verdwenen met twee weken

22 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Totaal is lang, de blaasjes kunnen 8 tot 10 dagen blijven, maar het virus d ...
Jaa snap ik! maar bedoel meer van wanneer was de hel voorbij🥲 Sinds gistermiddag verhoging en nu is het slapen een drama. Ze werd net al helemaal overstuur wakker en hebben voor het slapen blaasje in haar mond ontdekt. Dus zoek enige hoop en houvast zeg maar🥲😅

22 dagen geleden

Reactie op ebast

Jaa snap ik! maar bedoel meer van wanneer was de hel voorbij🥲 Sinds gister ...
Ahh zo ja, nee oke duidelijk! Nou vandaag de 1e koortsvrije dag en mijn kinderen zijn echt weer goed te pas, oke de blaasjes zijn niet fijn maar koorts doet ook veel

22 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ahh zo ja, nee oke duidelijk! Nou vandaag de 1e koortsvrije dag en mijn kin ...
Ja heb het idee dat ze ook echt pijn heeft.. vind het zo lastig weer en voel me zo machteloos. Maar dat hadden jouw kleintjes dus niet echt? Dat ze overstuur huilend uit de slaapjes kwamen?

22 dagen geleden

Reactie op ebast

Ja heb het idee dat ze ook echt pijn heeft.. vind het zo lastig weer en voe ...
Zeker wel en niet willen eten want het doet pijn

22 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Zeker wel en niet willen eten want het doet pijn
Ahh oké maar dat is dus bij jou nu na 2 a 3 dagen weer beter?

22 dagen geleden

Hier ook een kereltje van 1 jaar die z'n mond onder de blaasjes had. Geen flessen melk meer willen, alles doet pijn. Vooral snachts veel huilen en overstuur wakker herken ik heel erg!! Hier hielp het om dentinox op de blaasjes te smeren (is voor doorkomende tandjes). Maar alsnog wel huilen snachts hoor maar minder heftig had ik het idee! Hier duurde het zeker wel een klein weekje denk ik.. geen koorts gehad alleen blaasjes. Veel beterschap!!!!

21 dagen geleden

Reactie op Rosanne31

Hier ook een kereltje van 1 jaar die z'n mond onder de blaasjes had. Geen f ...
Ook echt een week lang ‘s nachts huilen en slecht slapen?! Pfoe…

21 dagen geleden

Reactie op ebast

Ahh oké maar dat is dus bij jou nu na 2 a 3 dagen weer beter?
Klopt

21 dagen geleden

Heeft bij ons een week geduurd. Slecht slapen en eten. Wat het beste werkt is je er bij neerleggen. Wij gaven veel ijsjes, knijpfruitjes en yoghurt. Het eten wordt wel weer ingehaald.

21 dagen geleden

Hier waren de blaasjes in de mond het ergst.. toen die beter werden ging het ook een stuk beter.. Tip; geen fruit (fruitdranken) geven.. dit prikt heel erg en doet dus zeer. Paar dagen uitzingen🙃 het wordt weer beter!

21 dagen geleden

Reactie op 00me00

Hier waren de blaasjes in de mond het ergst.. toen die beter werden ging he ...
Hoelang duurde die blaasjes in de mond bij jullie?

21 dagen geleden

Reactie op ebast

Heeft hier dik een week geduurd en kon toen pas voorzichtig weer wat eten….. Vond het een heftige week! Hij had zoveel verdriet en ongemak ondanks pijnstillers! 😰

20 dagen geleden

Reactie op ebast

Euhm ik denk max 3 dagen? Met een week was alles over en voorbij..