15 Reacties
22 dagen geleden
Totaal is lang, de blaasjes kunnen 8 tot 10 dagen blijven, maar het virus dragen ze nog weken tot maanden bij zich en zijn dan dus ook nog besmettelijk 😉 hier 2 of 3 dagen koorts gehad
22 dagen geleden
Hier met alle klachten erbij een weekje, de plekjes verdwenen met twee weken
22 dagen geleden
Reactie op BAMPatricia
Totaal is lang, de blaasjes kunnen 8 tot 10 dagen blijven, maar het virus d ...
Jaa snap ik! maar bedoel meer van wanneer was de hel voorbij🥲 Sinds gistermiddag verhoging en nu is het slapen een drama. Ze werd net al helemaal overstuur wakker en hebben voor het slapen blaasje in haar mond ontdekt. Dus zoek enige hoop en houvast zeg maar🥲😅
22 dagen geleden
Reactie op ebast
Jaa snap ik! maar bedoel meer van wanneer was de hel voorbij🥲 Sinds gister ...
Ahh zo ja, nee oke duidelijk!
Nou vandaag de 1e koortsvrije dag en mijn kinderen zijn echt weer goed te pas, oke de blaasjes zijn niet fijn maar koorts doet ook veel
22 dagen geleden
Reactie op BAMPatricia
Ahh zo ja, nee oke duidelijk!
Nou vandaag de 1e koortsvrije dag en mijn kin ...
Ja heb het idee dat ze ook echt pijn heeft.. vind het zo lastig weer en voel me zo machteloos. Maar dat hadden jouw kleintjes dus niet echt? Dat ze overstuur huilend uit de slaapjes kwamen?
22 dagen geleden
Reactie op ebast
Ja heb het idee dat ze ook echt pijn heeft.. vind het zo lastig weer en voe ...
Zeker wel en niet willen eten want het doet pijn
22 dagen geleden
Hier ook een kereltje van 1 jaar die z'n mond onder de blaasjes had. Geen flessen melk meer willen, alles doet pijn. Vooral snachts veel huilen en overstuur wakker herken ik heel erg!! Hier hielp het om dentinox op de blaasjes te smeren (is voor doorkomende tandjes). Maar alsnog wel huilen snachts hoor maar minder heftig had ik het idee! Hier duurde het zeker wel een klein weekje denk ik.. geen koorts gehad alleen blaasjes. Veel beterschap!!!!
21 dagen geleden
Reactie op ebast
Ahh oké maar dat is dus bij jou nu na 2 a 3 dagen weer beter?
Klopt