Hi, zijn er meiden bij die hun eerste echo met 6 weken hebben laten maken? Ik heb aangegeven bij de verloskundige dat ik mijn eerste echo vroeg wil ivm complicaties in mijn vorige zwangerschap. Ze gaf aan dat het erg druk is en dan de enige mogelijkheid 6+2 is. Maar dat ik dan t risico loop dat er nog geen hartactiviteit is en dat misschien voor meer onzekerheid zorgt. Mensen ervaring mee?
Gefeliciteerd! Ik had mijn echo bij 6+3 met hartslag al, maar een vriendin had ook met 6+3 en die had nog geen hartslag. Later was deze er wel dus toen gewoon nog iets te vroeg. Even jezelf misschien afvragen of je het aan kunt wanneer er nog niets te horen is. Als je van jezelf wat sneller gestrest bent zou ik het later plannen!
Hier een echo met 4+5 omdat ik niet wist hoe ver ik was omdat ik een cyclus had overgeslagen voordat ik zwanger raakte. 2e echo bij 6+3 en toen was er een kloppend hartje te zien.
Ik had mijn eerste echo met 5+6 en een hartslag. Dit was omdat ik telkens behoorlijk bloedverlies had. Maar hier was ook duidelijk aangegeven dat het er ook heel goed nog geen hartslag kon zijn en ik dan met 7 weken terug moest komen.
Ik heb een vroege echo gehad voor de 6 weken zelfs en 2 kloppende hartjes. Maar je moet idd jezelf erop instellen dat nog niet zo hoeft te zijn.. en daar moet je wel tegen kunnen! 😀