17 Reacties

3 jaar geleden

Zolang het geen achtbaan is wel!

3 jaar geleden

Hoi! Ik ga toevallig in april met onze peuter en dan ben ik zo'n 31 weken zwanger. Je kan online op de plattegrond aanvinken: niet geschikt voor zwangeren en dan krijg je alle attracties waar je beter niet in kunt. Dus dat kan je dan even bekijken!

3 jaar geleden

Hoi Wij zijn vorige week geweest, ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog net in carnaval festival paste, die stang drukte goed tegen mij buik aan. Ik met me stomme kop helemaal niet gedacht daaraan. Dus de eerst volgende keer dat we gaan, word voor mij dus niet meer in deze attracties. (Ben 24 weken)

3 jaar geleden

Zou gewoon kunnen zou zelf neit in dingen gaan die wat harder gaam. En de meeste dingen hebben plaatjes waarop staat of geschikt is. Ik ben zelf 3 jaar geleden geweest toen zwnager was in disney

3 jaar geleden

Reactie op AOktober

Hoi! Ik ga toevallig in april met onze peuter en dan ben ik zo'n 31 weken z ...
Goede tip! Ga gelijk even kijken 😍

3 jaar geleden

Reactie op hazz

Hoi Wij zijn vorige week geweest, ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog net ...
Ohja, moet ik ook even rekening mee houden, haha! Dank je.

3 jaar geleden

Ik ben een tijdje geleden geweest dus was toen wel minder weken, maar op de achtbanen na kon ik bijna alles gewoon mee doen, zeker de carnaval en droomvlucht kan gewoon! Wat ik zelf echt super fijn vond was de scootmobiel die we daar gehuurd hadden om niet de hele dag te hoeven lopen, want het park is zooo groot

3 jaar geleden

Hai! Ik ben toevallig 2 weken geleden geweest. Je kan inderdaad overal gewoon in zolang het maar geen achtbaan is.

3 jaar geleden

Reactie op Babyjuni2023

Ik ben een tijdje geleden geweest dus was toen wel minder weken, maar op de ...
Super, kom er zelf best vaak idd maar natuurlijk nooit gelet op bordjes voor zwangeren. Aangezien het best duur is wilde ik eerst even checken of het wel de moeite is. Dank je 🤩

3 jaar geleden

https://www.efteling.com/nl/park/informatie/bezoekers-met-een-beperking/ontdek-het-park Halverwege de pagina kun je een kaart zien met welke attracties welke regels heeft (lengte, hartklachten, zwanger). Of zoals eerder aangegeven door iemand, maak gebruik van de efteling app om attracties te filteren.

3 jaar geleden

Reactie op NFN33

Super, kom er zelf best vaak idd maar natuurlijk nooit gelet op bordjes voo ...
Heb je zegels van de ah gespaard voor korting? Zo niet, ik heb nog wat volle kaarten in de app die ik digitaal kan doorgeven😉 toch 12,50korting op een ticket

3 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Heb je zegels van de ah gespaard voor korting? Zo niet, ik heb nog wat voll ...
Wat lief van je! Ik heb zelf gelukkig 11 spaarkaarten. Maar 3 nodig dus mocht iemand nog willen, let me know 🎉

3 jaar geleden

Reactie op Babyjuni2023

Ik ben een tijdje geleden geweest dus was toen wel minder weken, maar op de ...
Daar moet je toch een speciale verklaring voor hebben? Lees ik in ieder geval!

3 jaar geleden

Reactie op jessepes

Daar moet je toch een speciale verklaring voor hebben? Lees ik in ieder gev ...
Je moet inderdaad een faciliteiten kaart aanvragen via de site. En in de voorwaarden van de faciliteiten kaart staat: "Om misbruik van de faciliteitenkaart tegen te gaan behoudt de Efteling zich het recht voor steekproefsgewijs en/of bij twijfel de bezoeker te vragen naar bewijs van de beperking d.m.v. overlegging van een document waaruit de beperking blijkt (bijv. Autipas, Gehandicaptenparkeerkaart, Verklaring CIW, Begeleiderspas NS, doktersverklaring, etc.)." Dus als je advies van vk/fysio kan laten zien dat je vanwege bekkenoverbelasting moet opletten lijkt het mij al voldoende. Dit document vragen ze om misbruik tegen te gaan. Met name omdat je met een faciliteiten kaart ook indien nodig gebruik kunt maken van de verkorte wachtrijen/rolstoel ingang. En daar zit hem met name de kruks. Huren van een scootmobiel zou m.i. het probleem niet moeten zijn.

3 jaar geleden

Ik was toevallig net zelf even aan het kijken en kwam ook dit overzicht tegen: https://www.efteling.com/nl/park/informatie/bezoekers-met-een-beperking/ontdek-het-park#gallery

3 jaar geleden

Ben van t weekend nog geweest. Droomvlucht, Ravelijn, Villa Volta, Land van Laaf, draaimolens, Carnaval Festival, Trein, Tufferbaan, Pagode, Symbolica, Fata Morgana zijn allemaal geen probleem. Niet verder gekomen wat t was gezellig druk. Enige waar je even over kunt nadenken mbt attracties; hoeveel bekkenklachten heb je tav de wachtrijen/ingang. Droomvlucht waggelt rustig aan door, Carnaval festival heeft wel een trap omhoog en omlaag erin zitten om in te kunnen stappen, fata morgana ook een ramp omhoog en trap omlaag.

3 jaar geleden

Er zijn zoveel attracties waar je gewoon van kunt meegenieten. Efteling is bovendien een sfeerpark, dus je kunt al puur voor de verhalen/het decor gaan en rustig rondwandelen. Af een toe een pauze inlassen en ergens gaan zitten, lekker eten en een kopje koffie en thee nemen en leuke foto's maken. Enjoy!