6 Reacties

3 jaar geleden

Het is een moeilijke situatie voor beide natuurlijk. :( Als ik jou was zou ik inderdaad minder gaan werken. Ik heb een partner die gewoon werkt, maar na zijn werk en in het weekend wilt hij zijn rust. Ik moet dus alles alleen doen. (Ik heb een zoon van 9jaar maar het zou niet eerlijk zijn tov mijn zoon te vragen om taken in huis te doen als mijn partner zelf geen poot wilt uitsteken) Om die reden ben ik nu al gestopt met werken en zit ik in ziekte. Zo kan ik tussen het huishouden door zelf genoeg rust nemen.

3 jaar geleden

Wat vervelend voor jullie beiden... 馃槥. Als ik in jouw schoenen stond zou ik samen naar een psycholoog gaan om te praten. Vaak helpt het als er een onpartijdig persoon bij zit, die helpt met het praten. Zodat jullie beiden jullie gevoel kunnen uiten en elkaar kunnen helpen met begrip voor elkaars situatie

3 jaar geleden

Waarschijnlijk heeft hij dan ook geen tijd voor een psycholoog. Kan me goed voorstellen dat hij dat denkt in deze situatie. Lief dat je zoveel begrip voor hem hebt! Je moet wel goed aan jezelf denken. Is het iets wat je zelf graag wil (en kan het financieel), minder werken. Of wil je zelf juist blijven werken. Wil je juist ook blijven werken dan met je man erover hebben hoe je dat samen gaat oplossen. Je zal het toch samen moeten doen en ook aan jezelf denken, wat je zelf ook zegt, waar ben ik in dit plaatje. Ik vind je wel een bikkel! Zoveel begrip voor je man en een peuter rond lopen en zwanger poehh! Hier ook een peuter van 2 en ook 29 weken zwanger van de 2e. En dat is niet altijd even makkelijk. Natuurlijk moet je soms door zetten en zit je er soms zwaar doorheen. Maar je man mag je wel wat helpen. Misschien kun je beginnen met wat kleine taken voor hem. Vaste dag dat hij de peuter op bed legt bijvoorbeeld. En bijv 1 dag de peuter in bad stoppen. Of iets anders wat jou helpt. Sterkte 馃挭

3 jaar geleden

Reactie op Sansal

Waarschijnlijk heeft hij dan ook geen tijd voor een psycholoog. Kan me goed ...
Wat een lief berichtje, dankjewel! Ik werk al iets minder, ik heb ook een eigen bedrijf, helaas kan ik niet zomaar de ziektewet in. Dan krijg ik niet betaald. En het geld hebben we nu ook hard nodig. Ik denk dat ik gewoon nog even door moet gaan. Er zullen betere tijden komen. Zo'n berichtje van jou is al heel fijn, Dankje!

3 jaar geleden

Reactie op LoLo27

Wat vervelend voor jullie beiden... 馃槥. Als ik in jouw schoenen stond zou i ...
Dankje, lief van je. Hij heeft al zo weinig tijd, psycholoog zal nu niet goed uitkomen :(. Maar wie weet is het ooit een goed idee!

3 jaar geleden

Reactie op Mamainspe

Dankje, lief van je. Hij heeft al zo weinig tijd, psycholoog zal nu niet ...
Ja lastig... ik denk altijd aan wat mijn moeder zegt: een relatie is als een ballonnetje.. daar moet je beiden lucht in blazen, anders loopt het leeg.. Hoop dat jullie er samen uitkomen!