11 Reacties

3 maanden geleden

15 maanden slaapregressie? Hier hetzelfde 😭

3 maanden geleden

Echt? Zou dat het zijn? Ik word er echt niet goed van

3 maanden geleden

Reactie op pameloe

15 maanden slaapregressie? Hier hetzelfde 😭
Ik dacht dat er alleen een 12 maanden regressie was

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, na 1,5-2u. Al hele nachten beneden samen boekjes zitten lezen. Pfff.

3 maanden geleden

Hoeveel dutjes doet ze overdag en wat zijn de wakkertijden? Als wij onze dochter te vroeg op bed leggen wordt ze ook na een uur/1,5 wakker. Het zou kunnen dat je iets moet schuiven in het schema.

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Als hij dan niet na een (half) uur wakker wordt is het rond een uur of 1 ‘s nachts en dan wil hij tot 3/4 uur niet slapen 😫 heel erg vermoeiend

3 maanden geleden

Je kan kijken naar de mentale en fysieke prikkels op een dag en het slaapschema. Daar kunnen kleine tweaks in zitten die dat kunnen verhelpen.

3 maanden geleden

Het maakt oprecht niet uit, stille dagen of drukke dagen. Alle avonden zijn al zeker zes weken hetzelfde, ongeacht de dag. En door het lang wakker zijn, slaapt ze uit en konden we dus ook een slaapje proberen. Dat werkte ook niet. Nu maken we haar toch maar wakker om 7 u zodat we het schema van twee slaapjes aanhouden. Ze is bij een slaapje gewoon nog te moe. En met 14 maanden lijkt het me nog wat vroeg voor 1 slaapje.

3 maanden geleden

Ik zal toch 1 slaapje uitproberen vanaf 7 uur. Wij zijn er nu ook 1 week mee bezig om over te gaan op 1 slaapje. Soms is ons zoontje zelf om 6 uur al wakker en laten we hem pas om 12 uur weer naar bed gaan. We moeten hem wel echt heeeeeelveeeel afleiding bieden, maar wat wij doen is naar de speeltuin met hem, indoor of outdoor haha. Dan vergeet hij de tijd en vervolgens valt hij als een blok in slaap tussen 12 en half 3 ongeveer. Vervolgens rond 7 uur weer naar bed en horen hem niet meer tot 6 a 7 uur de volgende ochtend. Misschien doorbreken van een oud patroon? Soms ben je dan echt wel 2 weken verder.

3 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Ik zal toch 1 slaapje uitproberen vanaf 7 uur. Wij zijn er nu ook 1 week me ...
Ja slim, ik ga het ook maar proberen! Wie weet waren we eerst te vroeg en nu niet