7 Reacties
3 jaar geleden
Ik hoorde gisteren van mijn verloskundige dat strippen voor 40 weken weinig slagingskans heeft. Ze ook gehad met week 37, heel vroeg, omdat het vanaf week 32 al rommelde en ik s nachts heel slecht sliep. Heeft niks uitgehaald. Nu bijna 40 weken, en ik laat het natuurlijke proces niet meer verstoren vanuit interventies. Onze kleine man komt wanneer hij komen wil.
Ik ken je verhaal uiteraard niet! Hopelijk gaat het je wat brengen. Veel succes met de laatste loodjes en geniet nog even van de zwangerschap!
3 jaar geleden
Reactie op Shannon moderator
Ik hoorde gisteren van mijn verloskundige dat strippen voor 40 weken weinig ...
Ze = zelf ook gehad
3 jaar geleden
Reactie op Shannon moderator
Ik hoorde gisteren van mijn verloskundige dat strippen voor 40 weken weinig ...
Klopt dit is mij ook verteld, maar omdat ik al 2cm ontsluiting heb achte ze de kans wel aanwezig dat het op gang kan komen. Vandaar mijn vraag of een tweede keer dan zin heeft
3 jaar geleden
Reactie op anoniem-m
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook 2x gestript. Eerste keer zat alles ...
Mag ik vragen hoe lang er tussen zat?
3 jaar geleden
Bij mijn derde heeft de verloskundige s'middags rond 17u of zo geprobeerd te strippen met 41+2 zat toen nog helemaal dicht kon niet gestript worden, hij ging dus onverrichte zaken weer weg. de volgende ochtend om 11.45u lag mijn dochter op mijn borst. Het hoeft dus allemaal niets te zeggen. Zou het strippen ook gewoon proberen hoor, maar wees niet te ontmoedigd, je lichaam moet er ook klaar voor zijn en dat kan schijnbaar zomaar omslaan.