9 Reacties

3 jaar geleden

Maar waarom zou je nu al je bevalling willen opwekken?🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik lees graag mee. Ik word met 38 weken ingeleid maar hoop dat het vanaf 37 spontaan gebeurt. Waarom hebben ze je ontsluiting opgemeten met deze termijn?

3 jaar geleden

Reactie op Djennn

Ik lees graag mee. Ik word met 38 weken ingeleid maar hoop dat het vanaf 37 ...
Vorige week (36.0) ben ik een deel van de slijmprop verloren en waren er signalen dat de bevalling was begonnen. Na een paar uur stopte het toch weer. Vandaar dat ik meerdere keren ben getoucheerd die dag. Sinds toen heb ik erge voorweeën, vooral ‘s nachts, die niet doorzetten. We hopen op deze manier de natuurlijke bevalling een setje te geven als de baby er klaar voor is. Anders wellicht volgende week strippen.

3 jaar geleden

Maar waarom zou je nu al je bevalling willen opwekken?🤷🏼‍♀️
Wellicht niet de vraag van ts maar dat was ook het eerste wat ik dacht. Als er geen medische noodzaak is dan is week 37 niet perse de beste week om te bevallen.

3 jaar geleden

Wellicht niet de vraag van ts maar dat was ook het eerste wat ik dacht. Als ...
Uiteraard in overleg met de verloskundige deze stappen genomen. Heel erg benieuwd naar de ervaringen met voetreflex en accupunctuur

3 jaar geleden

Ik ben vorige week naar de voetreflex therapeut geweest, was toen 36+2. En opeens had ik die nacht voorweeën, zweetaanvallen, misselijk. Daarvoor niet gehad en dagen erna ook niet meer. Denk dat die drukpunten dus wel wat uithalen! Heb ook meer verhalen gehoord van vriendinnetjes dat accupunctuur hen ook hielp bij stuit ligging bijv.

3 jaar geleden

Ik ben vorige week naar de voetreflex therapeut geweest, was toen 36+2. En ...
Maar ook voor jou, waarom zou je nu al willen bevallen? Iedere week dat je kleintje nog even kan blijven zitten is toch juist mooi meegenomen? Sorry maar ik snap dit dus echt niet 🤔🙄

3 jaar geleden

Ik volg zelf al ruim een jaar accupunctuur. En vanaf 37 weken mag ze bij mij mijn lichaam gaan voorbereiden op de bevalling. Vanaf 40 weken mag ze pas echt gaan prikken op het opwekken van de bevalling. Dus weet niet in hoeverre je goed bent geïnformeerd over wat de accupunctuur zal gaan doen?

3 jaar geleden

Gesloten op verzoek van ts