Hoi lieve ouders,
Mijn lieve dochter is net 1 jaar oud geworden. Groot feest natuurlijk. Helaas betekend dit ook al een jaar vechten met de slaapproblemen van mijn dochter. We hebben verschillende dingen geprobeerd, maar elk slaapje (overdag en in de avond) gaat samen met, soms uren lange, krijs partijen. Ze vecht echt tegen de slaap. Soms ligt ze bijna te slapen, om vervolgens toch weer te gaan gillen en overeind te komen. Ik en mijn vriend zijn ondertussen echt op. We zijn vaak meer dan 2 uur, soms nog veel langer, bezig met haar in slaap krijgen. Waarbij zij ondertussen de boel bij elkaar krijst, met een volume waarvan ik ondertussen echt bang begint te worden dat een van de buren binnenkort de kinderbescherming gaat bellen.
Ook op de opvang lukt het niet, en ben nu dus ook al meerdere keren gevraagd haar eerder te komen halen. Vind werk ook niet zo tof.
(Side note: als ze eenmaal slaapt, slaapt ze vaak wel gewoon door. Het probleem zit echt bij het in slaap vallen)
Nu zijn we dus hard opzoek naar een oplossing. Ik zie een hoop voorbij komen over slaapcoaches, maar schrik hierbij wel echt van de prijzen. Als het echt werkt, heb ik het er wel voor over.
Dus nu is de uiteindelijke vraag: wie heeft er ervaring met een slaapcoach, en heeft het daadwerkelijk geholpen?